Sex ting!
Fra : Peter Nicolaysen

Dato : 16-11-10 14:57

Det der med sex lyst!
Det er tydeligt at det er sadisme og paedofili,
som at Bjoernholt og Co(Bodil Egeberg)m osv.

Ville have at jeg skulle fejle!!!!

Ellers var der ikke sat saa hardt ind for at odelaegge
Dominans!!!!

Det er Sadister der goer Sadister(ihvertfald naar det er tortur
Og programmering og hvis ofrene er maend! Sadisterne forsoeger jom at
torte knuise ofrets dominans, inde i psyken!)

Det er noget med magt over andre(boern er nemmere)
Eller tydeliggoere det(saddisme,
goere ting ved andre som de ikke kan li, paafoere smerte)

Det er heldigvis ikke lykkedes, da jeg ellers ville aflive mig selv!

Det har hjulpet lidt at goere skelioejede i fjernsynet, og lave nogle
jordskaelv(Quantum Entangelmet)

Hvor jeg viser hvem der bestemmer, men det virker ikke rigtigt!
Desuden saa har det ikke rigtigt noget med sex goere!

Bare det at magt og dominans!!!!(slaar jeg om, saa goer all maens i
verden det!!!!! Det er nem mere end at goere folk i fjernsynet
skeloejede)

Det er altsammen bare manipulation af individuelle atomer
Inde i folks neurons eller andre steder(feks. Under Haiti)

Bliver jeg en Perverser, saa goer i!!!!
Det er aegte viden!!!

Alle religioese mirakler er kvante mekanik!

Kryds: helbred og politik!

--
Sane
Peter

Fra : Peter Nicolaysen

Dato : 16-11-10 15:18

On Tue, 16 Nov 2010 14:56:33 +0100, Peter Nicolaysen <pnic@email.dk>
wrote:
> [...]

> Bliver jeg en Perverser, saa goer i!!!!
> Det er aegte viden!!!

> Alle religioese mirakler er kvante mekanik!

Baade maend og kvinder!(det er nok bedst!)

Og det bliver ikke tortur agtigt(emdr), det tager bare et sekund
Og saa syntes i jeres sex lyst er mindsket og bagefter vaek,
Indtil i finder ud af at jeres lyst er anderledes!!!!!

Fra : Peter Nicolaysen

Dato : 16-11-10 16:23

On Tue, 16 Nov 2010 15:18:10 +0100, Peter Nicolaysen <pnic@email.dk>
wrote:
> [...]

> Og saa syntes i jeres sex lyst er mindsket og bagefter vaek,
> Indtil i finder ud af at jeres lyst er anderledes!!!!!

Og ja, jeg har vaeret coelibat frivilligt fra 19aar gammel
frem til 25aar gammel, og derfra til nu ufrivilligt!
pga. programmering(emdr) men jeg blev voldtaget
under programmeringen af to maend og tre kvinder!
(forsoeg paa at oedelaegge Dominans)

Og nej, jeg har ingen koenssygdomme!

Det saa abenbart blevet politik nu,
min sex lyst!