Call of duty black ops error.
Fra : Erik Poulsen

Dato : 15-11-10 22:30

Hejsa

Jeg får følgende error: direct3ddevice9:: present Failed: Driver Internal
error (-2005530585). Hver gang jeg prøver, at starte spillet. Har prøvet og
geninstaller og installer DirectX 9.0c igen men uden held.

Køre winxp.

Har ikke kunne finde en løsning på nettet.

Nogle bud?

På forhånd tak
Erik

Fra : Michael 'silver'

Dato : 17-11-10 19:24

Efter installationen af spillet lod du den så installere DirectX derfra?,
desuden installerer den også en opdateret version af noget windows blah
blah.

Som regel skal spillene have lov til at installere DirectX fra deres
installation.

Prøv at gå ind i dvd'en og find directX install der og tag setuppet, kan
være det virker, har selv oplevet nogle spil først virkede efter jeg lod dem
gøre det.

Fra : Erik Poulsen

Dato : 17-11-10 23:09

"Michael 'silver'" <dsl46016@vip.cybercity.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
>
> Prøv at gå ind i dvd'en og find directX install der og tag setuppet, kan
> være det virker, har selv oplevet nogle spil først virkede efter jeg lod

Den fik lov, at installer alt hvad der var muligt! Har prøvet alt hvad jeg
kunne i setup'en også....

Fra : Inter Nette

Dato : 18-11-10 19:45

"Erik Poulsen" <egpnewsNO@SPAMhotmail.com> skrev i en meddelelse

> [...]
> og geninstaller og installer DirectX 9.0c igen men uden held.
>
> Køre winxp.
>
> Har ikke kunne finde en løsning på nettet.

Jeg faldt over dette link:
http://www.tomshardware.co.uk/forum/101142-25-direct3ddevice9-present-failed-driver-internal-error ,
se nederst, det er muligvis et hardwareproblem.

Mvh.
Frank