Helbred 15 November 2010
Fra : Peter Nicolaysen

Dato : 15-11-10 20:05

Jeg kom i tanke om en situation,
Under tortur programmeringen hvor det lykkedes
Mig at bevaege hoejre under arm 10 centimeter
Til hoejre og lukke haanden sammen om et aerme
(min albue laa paa mit laar)

Det er det haardeste kamp jeg har haft i mit liv,
at flytte armen og lukkke haanden!

Haanden blev vippet vaek med en kuglepen!
Og det er egentlig et af de foerste beviser paa
At tastaturet og hjerne er maegtiger end kuglepennen!

Det var den situation, der gjorcde saa meget drivkraft,
vrede og belsutsomhed at altid torturen virkelig blev bygget!

Dert kvante mekaniske mareridt bedre kendt som Helvede!
Det er vitterlig fuldstaendigt aegte, lige saa aegte som
Skeloejede tv journalister, og jordskaelv pa Haiti!!

Det er rigtigt at torturen og programmeringen gjorde
Sit til at jeg gjorde "noget for folks religion"
Men det er derfra at vreden kommer!

--
Sane
Peter

Fra : Peter Nicolaysen

Dato : 15-11-10 20:22

On Mon, 15 Nov 2010 20:04:38 +0100, Peter Nicolaysen <pnic@email.dk>
wrote:
> [...]

> Det er rigtigt at torturen og programmeringen gjorde
> Sit til at jeg gjorde "noget for folks religion"

I ved jo saa ogsaa hvem der bestemmer naar i saetter
kryds pa stemmesedlen, nu er det bare med at haabe
At det vaerste DF pro programmering er vaek efterhaanden!

Isaer den del der saetter lighedstegn mellem landet Danmark
Og det politiske parti DF

(det var en historie om Dybboel Moeller hvor ordet Danmark
Og DF skiftevis blev brugt til at beskrive DK