Mere Helbred 15 November 2010
Fra : Peter Nicolaysen

Dato : 15-11-10 12:05

Mangler ca. 60 af min IQ og er ekstremt traet!
Saa der er ingel tvivl om at jeg blev myrdet
Som 25 aarig da jeg kom hjem fra hospitalet!
(jeg var indlagt pga. Paracetamol forgiftning 100stk)

Lavt seratonin niveau, noget med maven har jeg
senere fundet ud af! Men der var jeg allerede torteret
Kvante mekanisk af landsforaedderne!

Og det er foraedderi at programmer vaelgerne i et Demokrati,
Med emdr/hypnose!

--
Sane
Peter

Fra : Peter Nicolaysen

Dato : 15-11-10 12:21

On Mon, 15 Nov 2010 12:04:53 +0100, Peter Nicolaysen <pnic@email.dk>
wrote:
> [...]

> Kvante mekanisk af landsforaedderne!

> Og det er foraedderi at programmer vaelgerne i et Demokrati,

Min stavning er blevet en del bedre!
(noget emdr har givet slip)

Desuden har jeg det som om jeg paavirket, jeg tror
Ogsaa at muskler sidder og klemmer rundt omkring
Nogen steder i kroppen, den ene side af hovedet,
Halsen og nakken, jeg kunne forstaa paa DJ Aevl!

At det kan oedelaegge knogler ogsaa efter en del aar og
goere folk til kroeblinge!

Indtil videre saa er det lykkedes DJ Aevl og Bjoernholt
at goere den sindsygeste forbrydelse jeg nogensinde har
hoert om, ved mig!
(godt hjulpet af dele af min programmerede underbevidsthed)

Og bagefter goer mig skyldig i folks oejne, i de selvsamme
forbrydelser!

Maengden af tortur der er noedvendig for at goere en
Kvante mekanisk er ekstrem, en af foelgerne er at hvis
man hoere om folk der har vaeret udsat for noget grimt!

Saa gider man ikke hoere paa dem, hvis det havde vaeret
grimt nok saa var de vel baere floejet deres vej!
(ligesom i en poppulaer Hollywood film!)

Sandsynligheden for at nogen flyver deres vej er ikke
saerlig stor, men en hjerne der er presset nok og har regnekraft nok,
burde nok kunne faa fat nogle steder
Og koere lidt med kvanten!

Den med iindividuelle muskler i ansigst muskulatur er ikke
nok, men det er stadigvaek grimt!

Fra : Peter Nicolaysen

Dato : 15-11-10 12:34

On Mon, 15 Nov 2010 12:20:43 +0100, Peter Nicolaysen <pnic@email.dk>
wrote:
> [...]

> burde nok kunne faa fat nogle steder
> Og koere lidt med kvanten!

> Den med iindividuelle muskler i ansigst muskulatur er ikke

Og naar jeg skriver programmere vaelgerne saa mener jeg
Programmere dem til at stemme paa et bestemt politisk parti!

Jeg tror ikke engang at ordet "programmering" er det rette!
naar ofrene bare faar at vide" bare selv find paa en god grund til at
stemme paa et Dansk Folkeparti"

Ordvalget er simpelthen saadan at de skyldige bagefter
kan sige "der er jo masse af danske folkepartier"

Hvis der er problemer!

Og hvis ofrene indser at det egentlig er foraedderi og hvad med de
enlige kandidater(98)

Saa bliver der sat haardt ind!

Naa men min stavning er blevert bedre,
og jeg har lagt maerke til at jeg ikke oedelaegger mig selv
saa meget i maaden jeg siger tingene paa, jeg foeler mig lidt
mere som mig selv men mangler ca. Halvdelen af min IQ
vil jeg skyde paa!

Fra : Peter Nicolaysen

Dato : 15-11-10 12:40

wrote:
> [...]

> burde nok kunne faa fat nogle steder
> Og koere lidt med kvanten!

> Den med iindividuelle muskler i ansigst muskulatur er ikke

Udover det saa er jeg overbevist om at en af de naermeste
Dage saa har jeg faaet saa meget programmering vaek,
At det lykkes at faa noget positivt paa priva/personligt plan til at
ske for foerste gang i 12aar lige saa snart at jeg ikke
Sidder og paavirker med kvante mekanik til at det ikke
sker, og istedet paavirker til at det kommer til at ske!

Fra : Peter Nicolaysen

Dato : 16-11-10 09:41

wrote:
> [...]

DJ Aevl og Bjoernholt stod ogsaa og aftalte at benytte
det som en eventuel undskyldning for de skader
de evt. ville goere
(det var under tortur programmeringen,
og det udtryk er brugt med fuldt overlaeg)

Det foregik i min egen lejlighed,
paa det tidspunkt Humlehaven 27 - 8620 Kjellerup

1998-2005(Maj Maaned!)

Langt det meste/vaerste foregik mellem 98-2003!