Call of duty Black Ops savegame?
Fra : Michael 'silver'

Dato : 14-11-10 20:06

Jeg kan ikke loade mine saves når jeg går ud af spillet og vil spille den
næste dag, skal starte missionerne helt fra starten igen, nogen her som
døjer med samme problem?, har læst at man skulle slå voice activation fra og
så ville der stå resume, men det virker ikke hos mig, spillet er opdateret.

Mvh
Silver.

Fra : Mikael Schøler

Dato : 16-11-10 09:49

On 14-11-2010 20:05, Michael 'silver' wrote:
> [...]
> så ville der stå resume, men det virker ikke hos mig, spillet er opdateret.

Jeg har samme problem uden at have fundet en løsning.

Mikael

Fra : Michael 'silver'

Dato : 16-11-10 19:34

Vil lige høre?....Du bor ikke i Randers eller kommer derfra? :).

Skriver herinde hvis jeg finder løsning.

Mvh
Silver.

Fra : Mikael Schøler

Dato : 16-11-10 20:51

On 16-11-2010 19:34, Michael 'silver' wrote:
> Vil lige høre?....Du bor ikke i Randers eller kommer derfra? :).
>
> Skriver herinde hvis jeg finder løsning.
>
> Mvh
> Silver.

mig? Nej absolut ikke :)

Fra : Michael 'silver'

Dato : 25-11-10 00:07

Så har jeg løsningen!!

Gå ind i campaign og når der så ikke står resume så gå ud til main igen og
tryk på campaign derefter står der resume game og du kan fortsætte hvor du
slap :D.

Virker fint her.

Mvh
Silver.

Fra : Mikael Schøler

Dato : 25-11-10 07:14

On 25-11-2010 00:06, Michael 'silver' wrote:
> [...]
> tryk på campaign derefter står der resume game og du kan fortsætte hvor du

Ja den fandt jeg også :)