pose svejser
Fra : Bo M. Mogensen

Dato : 14-11-10 04:04

min tante har fået gigt i b.la håndleddene jeg har tænkt på hun vil have
glæde af en pose svejser - til poser til fyseren bare almindelig fryser
poser - er der nogen der har erfaring med dem hvordan de virker

hvad de koster
og hvordan de vedligeholdes ?

Mv
BMM

Fra : Kim Schulz

Dato : 14-11-10 13:22

On Sun, 14 Nov 2010 04:04:06 +0100
"Bo M. Mogensen" <usnet1@gmail.com> wrote:

> [...]
> have glæde af en pose svejser - til poser til fyseren bare almindelig
> fryser poser - er der nogen der har erfaring med dem hvordan de virker

Vi havde sådan en lille en engang som man trak hen over posen og så
smeltede den posen sammen i en linje. Virkede ok hvis man bevægede den
med rette hastighed. For hurtigt så blev det ikke smeltet ordentligt,
for langsomt, ja så smeltede den hul.
Der findes nogle smarte nogle i dag hvor man bare stikker posen ind i
den ene ende og så smelter den posen til. Vil tro de koster et par
hundrede kr.

Fra : Bo M. Mogensen

Dato : 15-11-10 07:51

Den 14-11-2010 13:21, Kim Schulz skrev:

> [...]
> Der findes nogle smarte nogle i dag hvor man bare stikker posen ind i
> den ene ende og så smelter den posen til. Vil tro de koster et par

Ohh det er lige sådan en jeg mangler

Fra : Erik Poulsen

Dato : 14-11-10 15:36

"Bo M. Mogensen" <usnet1@gmail.com> skrev i en meddelelse
> [...]
> glæde af en pose svejser - til poser til fyseren bare almindelig fryser
> poser - er der nogen der har erfaring med dem hvordan de virker

Prøv og kig tilbage i gruppen på indlægget "Vakuumpakker" fra 16. august
2010 23:11

/Erik

Fra : Bo M. Mogensen

Dato : 15-11-10 07:51

Den 14-11-2010 15:35, Erik Poulsen skrev:
> "Bo M. Mogensen" <usnet1@gmail.com> skrev i en meddelelse

> Prøv og kig tilbage i gruppen på indlægget "Vakuumpakker" fra 16. august
> 2010 23:11
>
> /Erik

Puhh jo så skal jeg have gang i min agent

Fra : Bo M. Mogensen

Dato : 16-11-10 23:42

Den 15-11-2010 14:09, Erik Poulsen skrev:
> https://groups.google.com/group/dk.kultur.mad+drikke/browse_thread/thread/c2b37df1c5dcc8ef/6b47fdfe46aaf042?hl=da&lnk=gst&q=17+aug#6b47fdfe46aaf042

jeg fandt den har købt betalt modtaget maskinen der ligner lidt en toast
rister
jeg kan bare ikke lige sådan åbne den men det må der jo gives en løsning på

Mv
BMM