Helbred 14 November 2010
Fra : Peter Nicolaysen

Dato : 14-11-10 07:38

Varr nede hos bageren klokken lidt over 6,
Og bagefter ved 7 tiden, da jeg skulle hente cigaretter!

Der stod en ung pige/yngre kvinde ved kiosken!
Og alarmen var gaaet igang, aabenbart problemer
med koden eller laasen, saa der var lidt vente tid!

Koebte en kop kaffe hos bageren anden gang!

Det er sundt med lidt motion!

--
Sane
Peter

Fra : Peter Nicolaysen

Dato : 14-11-10 07:47

On Sun, 14 Nov 2010 07:37:39 +0100, Peter Nicolaysen <pnic@email.dk>
wrote:
> [...]

> Og alarmen var gaaet igang, aabenbart problemer
> med koden eller laasen, saa der var lidt vente tid!

> Koebte en kop kaffe hos bageren anden gang!

Naar det jeg egentlig ville skrive var at der stadigvaek koere
noget programmering Emdr!

Af en eller anden grund sidder jeg stadigvaek, og taenker
paa alarmen ved kiosken, hun mindede mig om minm kusine
Pia, saa faar jeg sku nok skylden for indbrud eller noget i den
retning!

Men heldigvis har de vist overvaagnings kamera!
Saa jeg tror ikke loegnhistorierne haenger ved, hvis
det er!

Lidt soergeligt egentligt, jeg burde istedet sidde og fantasere om
hvordan de to unge kvinder hos bageren ser ud uden toej paa!

Fra : Peter Nicolaysen

Dato : 14-11-10 08:45

On Sun, 14 Nov 2010 07:46:39 +0100, Peter Nicolaysen <pnic@email.dk>
wrote:
> [...]

> Lidt soergeligt egentligt, jeg burde istedet sidde og fantasere om
> hvordan de to unge kvinder hos bageren ser ud uden toej paa!

Naa, det vae saa en daarlig ide at fantasere om det,
Pga. en bemaerkning Karsten Bjoernholt kom med i 2007,
Blev der indsat et billede i den visuelle forestillingsevne,
Der ojeblikkeligm fjerner enhver ide om at oege testosteron niveauet
paa den made!!!

Inklusiv den bemaerknig om aat skulle vende vrede indad og aldrig
vaere vred, plus det der kunstige soevn, hvor man hverken soever
eller er vagen!!

Altsamme beregnet paa at oedelaegge hjernen!

Ingen Testosteron produceret og heller ingen Melatonin!

Paa tide at melde sig ud af folkekirken da kristendommen jo har
mistet sit foremaal!!!

Tilbedelse af Testosteron!

Grunden til at maends hjerner i gennemsnit vejer 200-300gram
Mere end kvinders!!!!

Desuden kan et for lavt niveau foere til osteoporose(knogleskoerhed)

Det er jo derefor hele Altergang er der:
Til de unge kvinders underbevidsthed,
Sid paa jeres knae, lav en kunstig traedestol med jeres
haender samlet foran jer, modtag legmet, faa en klat der symbolisere
saed og desinficer med lidt alkohol
(det er saa ikke laengere noedvendigt idag!)

Det har reddert en masse kvinder op igennem tiden,
Naar de har siddet derhjemme og ville goere grin med kirken
Mandag aften eller Loerdag!

I Farens,Soennens og den hellige Aands navn!
(den hellige aand, maends vilje og lyst til at bestemme over
Kvinder)

Grunden til at soennen er naevnt, er simpelthen saaledes
at soennes kone kan faa viden som hun nok ikke forstaar
Fra hans mor som er aeldre og muligvis ved nogle ting!!

Det er ikke saa normalt op igennem tiden at et ungt par snakker
saarligt meget med kvindens familie!!

Men Testosteron producenterne skal jo alle naevnes
( og hvis nogenabsolut vil forstaa det paa en pervers maade,
saa siger bare noget om dem selv)

Fra : Peter Nicolaysen

Dato : 14-11-10 08:53

On Sun, 14 Nov 2010 08:44:55 +0100, Peter Nicolaysen <pnic@email.dk>
wrote:
> [...]

> Men Testosteron producenterne skal jo alle naevnes
> ( og hvis nogenabsolut vil forstaa det paa en pervers maade,

Det billed der blev indsat, var af et familiemedlem, men et andet end
der vaeret i de sidate par aar!!

Naar jeg har skrevet herinde i en masse dage!
Og har sat dato paa naesten hver gang!

Det kan godtt vaere at det er begyndt at vaere tid til at lade vaere!!

Fra : Peter Nicolaysen

Dato : 14-11-10 09:14

On Sun, 14 Nov 2010 08:52:44 +0100, Peter Nicolaysen <pnic@email.dk>
wrote:
> [...]

> Og har sat dato paa naesten hver gang!

> Det kan godtt vaere at det er begyndt at vaere tid til at lade

Jeg skriver om det et stykke tid
inden "afslutningen paa dagene kommer"!

Fra : Peter Nicolaysen

Dato : 14-11-10 09:52

On Sun, 14 Nov 2010 09:13:59 +0100, Peter Nicolaysen <pnic@email.dk>
wrote:
> On Sun, 14 Nov 2010 08:52:44 +0100, Peter Nicolaysen
> [...]

Desuden foeler jeg mig paavirket, det foeles vel som
Om det ville foeles at spise et halvt kilo blystoev, cadmium
batterier og ryge 10 kartonner cigaretter!!!

Mangden af frie radikaler er enorm saadan foeles det,
Jeg har det ligesom, jeg forventer en narkoman har det
naar de lige har skudt deres lort ind!!!!

Det er jo saa ligegyldigt nu, efter tolv aar saa raadner hjernen inde
i kraniet, medmindre jeg ggoer noget med kvante mekanik!

Oedelaggelse er ikke noget en cigaret ryger kan opnaa ved bare at
ryge cigaretter!!

Der er mangel paa Melatonin, fordi koglekirtlen ikke
producere det pga emdr og programmering der goer
aegte soevn umulig!!

Hvis jeg ikke havde roeget cigaretter saa havde jeg muligvis
Overlevet et par maaneder ekstra!!!

Men under alle omstaendigheder, doer jeg saa er det et
endnu et mord udfoert af Bjoernholt!!

Der har har den fordel set med "landsforraedderens oejne"
At jeg taager rundt som en beruset og ikke bliver taget alvorligt,
naar det er ved at vaere slut!

Men jeg har da overlevet i 12aar!(de mest mareridts agtige et
menneske nogensinde kommer til at skulle gaa igennem,
Jeg har vaeret og er kvante mekanisk af tortur, som har foert til
Unified law of everything ud i begyndelsen i ingenting!)

Men det virker som om at jeg efterhaanden har faaet
Det vaerste programmering vaek:

Forstaa alting paa den maade som er vaerst for dig selv,
Du maa kun goere ting paa en maade som er grim for dig selv,
Du maa kun goere det for dig selv som er absolut
lievsnoedvendig(hvilket foerer til at man hele tide
(ihvertfald i de 12 foregaaende aar) gaar lige paa graensen af at at
aabne halspulsaarene, alt efter hvor meget man kan holde til(det var
saa ogsaa en del af programmeringen at jeg skulle gaa rundt og true
med at aflive mig selv)

Fra : Peter Nicolaysen

Dato : 14-11-10 10:36

On Sun, 14 Nov 2010 09:51:32 +0100, Peter Nicolaysen <pnic@email.dk>
wrote:
> [...]

> aabne halspulsaarene, alt efter hvor meget man kan holde >til(det
var saa ogsaa en del af programmeringen at jeg skulle >gaa rundt > og

Gad vide hvor meget grimt metal der skal flyttes ud af kroppen i de
aar jeg boede i Humlehaven 27 fra ihvertfald
1998 og saa frem til 2005 og derfra til nu paa
Sandgaardsvej 40.1TV(det er saa meningen at det skal oedelaegge mig
socialt at skrive det her, sammen med den skamferede mandelige
koensdel skulptur foran bygningen, der er trampet flad,fyldt med
huller og ingen kugler har i Kalaha spillet der virker som en baenk i
skulpturens fundament!!!)

Det er saa hoejst sandsynligt min egen hjerne der er brugt til det,
den regnekraft skulle have vaeret brugt til at goere noget andet!!!

Naa, men i det mindste er det kvante mekaniske mareridt bygget, bedre
kendt som Helvede!

Dem der kommer i kommer aldrig ud!

Jeg ved selv hvordan jeg er og var!
Og ved at hvis menneskeheden ikke bruger alle resourcer
til dets raadighed, resten af sin tid eller indtil det lykkedes,
at faa dem der i ud, saafremt menneskeheden overlever,

Saa mistet sin sjael!
Det samme ville gaelde hvis det kun er en to eller fire!

Altid er lang tid!
Uanset hvor mange timer der bliver brugt paa at faa folk
Ud, saa er det stadigvaek, et mindre antal timer brugt paa at redde
Helvedes indsatte, end timer hvor mennesker bleve torteret der, hvis
det ikke lykkedes at faa dem fri!!

Uanset om milliarder af mennesker bruger hele deres liv,
Saa er det stadigvaek bare et bevis paa at i som individer
Er ligegyldige, jeres smerte er ligegyldig, hvis det altsaa ikke
Lykkedes at faa dem fri(og jer selv)

Altid er et uendeligt antal timer,dage og aar!

Hvordan kan de finde paa det? Jeres efterkommere?
At kun bruge et par milliarder at arbejdstimer paa at fa jer fri??

Hvad er en milliard timer
Sammenlignet med evigheden?
En yottabyte af 9 taller af milliarder af aar, og saa er altid,
Ikke engang rigtigt begyndt endnu