Helbred 13 November 2010
Fra : Peter Nicolaysen

Dato : 13-11-10 06:50

Har taget 2 ting:

Denn ene er en irriterende reflex til at kloe mig paa
Roeven inden jeg haandtere madvare/laver mad

Den anden involvere madvare!

Den foerste har irriteret mig, jeg tager mig selv i det
Inden jeg goer det(jeg kloer mig ellers ikke paa roeven, medmindre
jeg ligger ned en gang elle to hver 6. maaned!

Det er hver eneste gang jeg laver mad, refleksen er de hver
gang ude i koekkenet, det er vaek efterhanden men tit bevager
armen sig 5-10 cm inden jeg tager mig selv i det!

Men Neutral haand desinfektion flasken i lommen og den kraftigeste
viljestyrke i menneskeheden hjaelper!!!

Og det virker som om det er vaek nu!!!

Det er selvfoelgelig for at oedelagge ens liv det er gjort
(emdr/hypnose/tortur/)

Og saa sidder sociopaterne selvfoelgelig og skriger af grin over
det, det er seolvfoelgelig hvad man kan forvente fra en flok
landsforradere!!

Jeg syntes ogsaa at der ligger noget derinde og proever at stoppe mig
i at goere rent(foer troede jeg det var det omvendte, men der var
stadigvaek noget der gjorde at jeg skulle tro gode ting om andre og
aldrig trom grimme ting)

Det er ikke lykkedes at goere mig til en
perverser,alkoholiker,pillemisbruger(selv om jeg har en masse
vitaminer og
anti-oxidanter liggende)

Det er heller ikke lykkedes at goere mig til en fysisk voldelig
person(med arme eller ben) men det er lykkedes at faa mig
Til at lyve og pastaa at have fysisk slaaet et familiemedlem
I 2008-2009, for at redde personens liv(min far er allerede doed
Og jeg forsoegt gjort "skyldig" i folks oejne!

--
Sane
Peter

Fra : Peter Nicolaysen

Dato : 13-11-10 06:53

On Sat, 13 Nov 2010 06:50:19 +0100, Peter Nicolaysen <pnic@email.dk>
wrote:
> [...]

> I 2008-2009, for at redde personens liv(min far er allerede doed
> Og jeg forsoegt gjort "skyldig" i folks oejne!

Det er alligevel en del DF har myrdet i Danmark paa den
maade efterhaanden!

Fra : Peter Nicolaysen

Dato : 13-11-10 06:57

On Sat, 13 Nov 2010 06:53:12 +0100, Peter Nicolaysen <pnic@email.dk>
wrote:
> [...]

kraftigeste

> mig

> Det er alligevel en del DF har myrdet i Danmark paa den

Der skulle staa

Den anden involvere badevaerelset
Ikke

Fra : Peter Nicolaysen

Dato : 13-11-10 13:23

wrote:
> [...]

kraftigeste

> mig

> Det er alligevel en del DF har myrdet i Danmark paa den

Jeg har gravet noget andet fri det er st det er at i
2003-2004 lykkedes det Karsten Bjoernholt og
Bodil Egeberg at faa mig til at spytte paa min
mor!

Jeg tror det er noget. Bjoernholt faar stang paa
Af at goere og Bodil Egeberg ogsaa godt kan lide!

Men det er vist det eneste, det er lykkedes dem at faa
mig til paa personligt plan, udover at sige en masse
tortur vanvid, det folk siger naar de bliver torteret!

Jeg kan ikke lade vaere med at undre mig over at det overhovedet har
kunne lade sig goere
(jeg ved det var en bemaerkning om min far som var og er doed)

Min mor har hele tiden haft problemer med konceptet
Om at hun er saa chikanerende at han gik fra hende
og fik en anden kone et stykke tid senere!

Men under alle omstaendigheder, saa er det ikke noget
Jeg nogensinde kunne finde paa i vaegen tilstand!
Ikke pa grund af min mor eller hendes foelser, men simpelthen
Fordi det er saa oedelaeggende for en selv at tabe besindelsen paa
den maade!

Det er en ting at vaere rasende og raabe ting! Endda lade som
om at man er en bindegal vanvittig!
(der kan finde paa hvad som helst, hvis chikanen ikke stopper)

Fra : Peter Nicolaysen

Dato : 13-11-10 14:05

wrote:
> [...]

kraftigeste

> mig

> Det er alligevel en del DF har myrdet i Danmark paa den

Foeler mig mere vaagen end tidliger i de foregaaende aar,
Men mangler ca. 70 procent af min IK!