Til "næsten" alle i gruppen
Fra : Acer Pc

Dato : 13-11-10 04:42

Er der virkelig ikke en måde vi kan slippe af men vores plageånd

Hele denne udeemærkede grubbe er jo total ødelagt for saglige og fornuftinr
indlæg

Mvh m

Fra : S. Kann

Dato : 12-11-10 23:13

On 13 Nov., 04:41, "Acer Pc" <1...@4.44> wrote:
> Er der virkelig ikke en m de vi kan slippe af men vores plage nd
>
> Hele denne udeem rkede grubbe er jo total delagt for saglige og fornuftinr
> indl g
>
> Mvh m

Det er tilsyneladende umuligt - har været forsøgt tidligere.
Den eneste mulighed - tror jeg nok - er at den ansvarlige for den
centrale server blokerer ham.
Hvordan det skal gøres - eller ske - aner jeg desværre ikke.
Stefan K

Fra : Karsten Jensen

Dato : 13-11-10 09:28

Den 13-11-2010 07:12, S. Kann skrev:

> [...]
> centrale server blokerer ham.
> Hvordan det skal gøres - eller ske - aner jeg desværre ikke.

Peter er for teknisk dygtig til at ovenstående vil have en effekt. Der
findes en del måder at omgås det på. Som jeg - og andre - vist har nævnt
flere gange tidligere: Hvorfor sætter i ikke jeres newsreader op til at
ignorere Peters indlæg?. Jeg har ikke set et eneste indlæg fra ham i en
rum tid. Det er lidt forskelligt hvordan man gør det alt efter hvad man
bruger af software, men det er ikke så svært.

Mvh

Karsten

Fra : Kim Ludvigsen

Dato : 13-11-10 11:15

Karsten Jensen skrev:

> Peter er for teknisk dygtig til at ovenstående vil have en
> effekt.

Ikke helt. Det har faktisk haft effekt at få ham blokeret
nogle gange. Han sender langt færre indlæg nu end tidligere.

De seneste par dage er antallet dog gået op, og hvis det
fortsætter, vil han sikkert endnu en gang skulle finde ny
ubyder/ny usenetudbyder.

Der er nok ingen udbyder/usenetudbyder, der vil blokere ham
på grund af et eller to indlæg om dagen. Og jeg gider i
hvert fald ikke klage på det grundlag. Men tæppebombningen
burde ikke være umulig at få stoppet.

> Hvorfor
> sætter i ikke jeres newsreader op til at ignorere Peters
> indlæg?. Jeg har ikke set et eneste indlæg fra ham i en rum
> tid.

Det løser ikke helt det problem, som Acer pc nævner: "Hele
denne udeemærkede grubbe er jo total ødelagt for saglige og
fornuftinr indlæg".

Hvis ingen gider bruge gruppen på grund af Peters indlæg, så
får du bare en tom gruppe ved at blokere ham.

--
Mvh. Kim Ludvigsen
Hjælp til computeren og internettet:

Fra : Karsten Jensen

Dato : 13-11-10 11:50

Den 13-11-2010 11:14, Kim Ludvigsen skrev:

> [...]
>
> De seneste par dage er antallet dog gået op, og hvis det fortsætter, vil
> han sikkert endnu en gang skulle finde ny ubyder/ny usenetudbyder.

Ja, og det viser så at det ikke rigtig har nogen varig effekt alligevel...

> Det løser ikke helt det problem, som Acer pc nævner: "Hele denne
> udeemærkede grubbe er jo total ødelagt for saglige og fornuftinr indlæg".

Gruppen er ikke totalt ødelagt for mig, idet jeg har blokeret Peters
indlæg, og for flere udmærkede indspark fra andre op på min skærm, bare
ikke Peters.

> Hvis ingen gider bruge gruppen på grund af Peters indlæg, så får du bare
> en tom gruppe ved at blokere ham.

Måske der er noget jeg har misforstået, da jeg kun taler om at blokere
Peters indlæg - ikke andres. Der er trods alt andre der poster i
gruppen, dog ikke nær så mange som før i tiden. Hvis tilstrækkelig mange
hen ad vejen får blokeret hans indlæg vil det naturligvis øge frekvensen
af andre indlæg end Peters - jeg tror selv at det er vejen frem.

Mvh

Karsten

Fra : Hm

Dato : 13-11-10 16:12

"Acer Pc" <123@4.44> skrev i en meddelelse
> Er der virkelig ikke en måde vi kan slippe af men vores plageånd
>
> Hele denne udeemærkede grubbe er jo total ødelagt for saglige og
> fornuftinr indlæg
>
> Mvh m

Jeg har gjort som flere andre - blokeret "plageånden" - hvilket har gjort at
jeg læser gruppen igen, dejligt ))

men ...... så er der bare det lille problem tilbage, der er stadig nogle som
svarer på hans indlæg og så bliver man konfronteret med ham igen.

Hanne

Fra : Karsten Jensen

Dato : 13-11-10 17:17

Den 13-11-2010 16:11, Hm skrev:

> [...]
>
> men ...... så er der bare det lille problem tilbage, der er stadig nogle som
> svarer på hans indlæg og så bliver man konfronteret med ham igen.

Det er svært at få den slags til at fungere 100% tilfredsstillende. Min
kone kommer også af og til til at vende toiletrullen forkert, men jeg
overlever i det store og hele alligevel .

Mvh

Karsten

Fra : Peter

Dato : 16-11-10 12:25

"Karsten Jensen" <miraquette@invalid.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> kone kommer også af og til til at vende toiletrullen forkert, men jeg
> overlever i det store og hele alligevel .

Så kommer vi til det store spørgsmål - Hvordan skal den vende for at vende
rigtigt?
For mit vedkommende skal den vende ud ad - Toiletrullen altså.

Peter

Fra : Acer Pc

Dato : 14-11-10 17:36

Hej

Ved nogen hvordan jeg i windows mail blokere ham ?
Synes det eneste jeg kan er at fjerne hele gruppen, og det er jo ikke
meningen,

Mvh M

Fra : John N. H.

Dato : 14-11-10 18:26

"Acer Pc" skrev i meddelelsen:

> Hej
>
> Ved nogen hvordan jeg i windows mail blokere ham ?
> Synes det eneste jeg kan er at fjerne hele gruppen, og det er jo ikke
> meningen,

Højreklik på meddelelsen (fra den, der skal blokeres), gå ned til "uønsket
post", så får du nogle muligheder.

-- Med venlig hilsen
John N. H.
; -)

Fra : kjaer

Dato : 14-11-10 08:42

Acer Pc wrote:
> Er der virkelig ikke en måde vi kan slippe af men vores plageånd
>
> Hele denne udeemærkede grubbe er jo total ødelagt for saglige og
> fornuftinr indlæg
>
> Mvh m

Jeg kan se dit indlæg og jeg kan se at du har fået adskillige svar. Hvad er
egentlig problemet? Der er ingen der tvinger dig til at læse andres indlæg.
hvis du ved at Peter Nicolaysens er uinteressente og at han altid skriver i
sit eget navn, så er det let at springe dem over.