Kendskab til FAXE skorsten røghætte?
Fra : Arne Lorenzen

Dato : 13-11-10 10:15

Hej - er her for første gang og håber at kunne få svar på
erfaringer med og hvor man kan købe den røghætte der er vist lidt nede
på siden her:

http://www.skorstensfejer.dk/andre_opgaver.htm

På forhånd mange tak

--
Mvh - Arne Lorenzen

Fra : Kim

Dato : 13-11-10 22:35

"Arne Lorenzen" skrev i meddelelsen

[...]

Der er ingen af de røghætter jeg har prøvet, der hindrede nedslag af røg....
Heller ikke Faxe-hætten :)

Mvh, Kim

Fra : Arne Lorenzen

Dato : 16-11-10 17:40

Kim skrev den 13 nov 2010 i

> Der er ingen af de røghætter jeg har prøvet, der hindrede nedslag
> af røg.... Heller ikke Faxe-hætten :)
>
> Mvh, Kim

Så du har en FAXE-hætte billigt til salg?

--
Mvgs12h - Arne Lorenzen