E-Mail
webnoob 5265
link i thunderbird
Fra : Bo M. Mogensen

Dato : 13-11-10 04:09

ja man kan siger det er ikke særligt vigtigt men jeg tænkte det ville se
cool ud med den her link inde i den
http://kiw.dk/
men Øhhh det virker ikke dvs uret kommer ikke frem
nogen bud :) ?

Mv
BMM

Fra : erling

Dato : 13-11-10 09:01

Den 13-11-2010 04:09, Bo M. Mogensen skrev:
> [...]
> cool ud med den her link inde i den
> http://kiw.dk/
> men Øhhh det virker ikke dvs uret kommer ikke frem

Har du Adobe Flash Player 10 installeret i din Firefox?
/erling

Fra : Bo M. Mogensen

Dato : 14-11-10 02:08

Den 13-11-2010 09:01, erling skrev:

> Har du Adobe Flash Player 10 installeret i din Firefox?
> /erling

Nahh den er ikke til at instalere jeg ved ikke hvorfor men den for lagt
en reklame for et opsliden
antivirus program og går så i stå ?

Fra : Ole C

Dato : 14-11-10 09:25

Bo M. Mogensen skrev blandt andet:

> Nahh den er ikke til at instalere jeg ved ikke hvorfor men den for
> lagt en reklame for et opsliden
> antivirus program og går så i stå ?

Adobe har desværre den uvane, at forsøge at prakke folk noget andet på
samtidig med at man henter deres produkter - for eksempel
anitivirusprogrammer.
Men de kan fravælges - og Flash kan du ikke undvære, hvis du vil se
uret.....

--
vh
Ole C

Fra : Bo M. Mogensen

Dato : 16-11-10 23:26

Den 14-11-2010 09:25, Ole C skrev:

> [...]
> anitivirusprogrammer.
> Men de kan fravælges - og Flash kan du ikke undvære, hvis du vil se

det virker stadigt ikke ..

Fra : Bo M. Mogensen

Dato : 14-11-10 02:13

> Har du Adobe Flash Player 10 installeret i din Firefox?
> /erling

ja nu fik jeg den instaleret men uret er der nu stadigt ikke baggrunden
ja men ikke uret

Fra : cykelsmeden

Dato : 13-11-10 10:40

> [...]
> cool ud med den her link inde i den
> http://kiw.dk/
> men Øhhh det virker ikke dvs uret kommer ikke frem

jeg bruger tb, og har ikke problemer!

//finn

Fra : Mogens Krage

Dato : 13-11-10 16:26

Den 13-11-2010 10:39 skrev cykelsmeden:

> jeg bruger tb, og har ikke problemer!

Bruger ligeledes Thunderbird, men kan ikke få den til at vise uret.

Fra : Ole C

Dato : 13-11-10 20:31

Mogens Krage skrev blandt andet:

> Bruger ligeledes Thunderbird, men kan ikke få den til at vise uret.

SÃ¥ har du nok heller ikke Flash Player installeret i din browser.....

--
vh
Ole C

Fra : Mogens Krage

Dato : 14-11-10 08:21

Den 13-11-2010 20:31 skrev Ole C:

> SÃ¥ har du nok heller ikke Flash Player installeret i din browser.....

Jo, Firefox viser fint uret med sekundviserens nydelige ryk, men TB
viser kun baggrunden.

Men skidt med det, jeg skal jo ikke bruge TB til at vise klokken.

Fra : Bo M. Mogensen

Dato : 16-11-10 23:26

Den 14-11-2010 08:21, Mogens Krage skrev:

> Jo, Firefox viser fint uret med sekundviserens nydelige ryk, men TB
> viser kun baggrunden.
>
> Men skidt med det, jeg skal jo ikke bruge TB til at vise klokken.

min gør det samme - det betyder heller ikke alverden - men det kunne da
se meget sjov ud :)

Fra : Ivan V. Klattrup

Dato : 14-11-10 08:43

Bo M. Mogensen skrev:

>nogen bud :) ?

Det kan være at du kan få det til at virke ved at ændre
mailnews.message_display.allow.plugins til True og genstarte Thunderbird

Det gøres i Indstillinger > Avanceret > Generelt > Avancerede
indstillinger > Accepter at du vil være forsigtig >
mailnews.message_display.allow.plugins i filter øverst og se at den nok
står på false > så er det bare et dobbeltklik på den

--
Ivan V. Klattrup
http://klattrup.dk

Fra : Bo M. Mogensen

Dato : 16-11-10 23:37

Den 14-11-2010 08:42, Ivan V. Klattrup skrev:

> [...]
> mailnews.message_display.allow.plugins i filter øverst og se at den
> nok står på false > så er det bare et dobbeltklik på den

du milde hvor for du det fra :) ?
men den er der altså ikke - hvis jeg kikker det rigtige sted ?
se
http://billedeupload.dk/photo/2010-11/20307288/mail-news.jpg.html

Fra : Ivan V. Klattrup

Dato : 17-11-10 00:57

Bo M. Mogensen skrev:

>men den er der altså ikke - hvis jeg kikker det rigtige sted ?

Det gør du ikke (læg mærke til punktummet), kopier teksten
"mailnews.message_display.allow.plugins" uden gåseøjnene ind i "Filter"
foroven i det du viser på billedet

--
Ivan V. Klattrup
http://klattrup.dk