Spisested nær Tivoli
Fra : Jebir

Dato : 12-11-10 08:21

Hejsa!

Jeg søger et spisested nær Tivoli - gerne udenfor, men kun en kort
gåtur derfra.
Jeg skal arrangere spisning for omkring 40 mennesker den 9. december,
og sidste år var vi på Hercegovina (med stor succes).
Desværre falder arrangementet i år sammen med at der spilles Mamma Mia
i Glassalen, hvorfor størstedelen af Tivolis restauranter er booket op
efterfølgende.

Krav;
- Plads til ca. 50 personer
- Tæt på Tivoli
- Priser på omkring 150-200 kr per person
- Meget gerne buffet (ikke nødvendigvis et krav, men foretrækkes)

Alle forslag modtages!

Mvh.
Mikkel

Fra : Anders T. Nielsen

Dato : 12-11-10 19:41

Den 12-11-2010 16:21, Jebir skrev:
> [...]
> - Tæt på Tivoli
> - Priser på omkring 150-200 kr per person
> - Meget gerne buffet (ikke nødvendigvis et krav, men foretrækkes)

http://www.adlibitum-raadhuspladsen.dk/aften-buffet/

IKKE finere fransk eller noget i den stil, men det er let og der er
nok...og der burde være plads.

Mvh
Anders

Fra : Klaus Alexander Seis~

Dato : 12-11-10 19:52

Anders T. Nielsen skrev:

> http://www.adlibitum-raadhuspladsen.dk/aften-buffet/

Der ligger osse en Ad libitum på Axeltorv, hvis man nu bruger en af
de andre udgange i Tivoli:

· http://www.adlibitum-kbh.dk/buffet.html

Mvh,

--
Klaus Alexander Seistrup
http://klaus.seistrup.dk/

Fra : Jebir

Dato : 14-11-10 12:55

Den 12-11-2010 19:51, Klaus Alexander Seistrup skrev:

> Der ligger osse en Ad libitum på Axeltorv, hvis man nu bruger en af
> de andre udgange i Tivoli:
>
> · http://www.adlibitum-kbh.dk/buffet.html
>
> Mvh,

Hejsa

Jeg har kigget lidt på "Ad Libitum" og umiddelbart ser det jo fristende
ud. Men så kom jeg til at kigge lidt anmeldelser på nettet......
De er ikke ligefrem positive - tvært imod.

Er der nogen der har erfaringer fra Ad Libitum de vil dele - positive
som negative?

- Mikkel