| 
					
							
        
    
        
						
			 | 
			
			
					    
					
        
         
          
         
	
            | iTunes Store returpolitik Fra : Flemming Rubini | 
  Dato :  12-11-10 23:12 |  
  |   
            Blot til orientering så købte jeg ordbogen Shorter Oxford English
 Dictionary og troede det var Audio udgaven. Det var det så ikke, og så
 købte jeg den rigtige. Samme pris og størrelse etc. blot med Audio.
 Herefter udfyldte jeg bemærkninger til dette i iTunes Store. Der er nu
 gået to måneder, og jeg har intet hørt. Og knappen for at skrive
 bemærkninger til prorgrammet er tonet ud, og kan ikke længe betjenes. Så
 jeg kan nok ikke forvente at se penge retur af den vej.
 
 -- 
 Venlig hilsen
 Flemming Rubini
  
            
             |   |   
            
        
 
            
         
           Thomas von Hassel (13-11-2010) 
         
	
            | Kommentar Fra : Thomas von Hassel | 
  Dato :  13-11-10 17:40 |  
  |   
            Flemming Rubini <012008fr@gmail.com> wrote:
 
 > Blot til orientering så købte jeg ordbogen Shorter Oxford English
 > Dictionary og troede det var Audio udgaven. Det var det så ikke, og så
 > købte jeg den rigtige. Samme pris og størrelse etc. blot med Audio.
 > Herefter udfyldte jeg bemærkninger til dette i iTunes Store. Der er nu
 > gået to måneder, og jeg har intet hørt. Og knappen for at skrive
 > bemærkninger til prorgrammet er tonet ud, og kan ikke længe betjenes. Så
 > jeg kan nok ikke forvente at se penge retur af den vej.
 
 
 der er en formular et eller andet sted gemt på apple.com/support ...
 
 jeg har fået penge retur et par gange .. bl.a. pga. en fejl i en sang
 (dårlig rip åbenbart)
 
 /thomas
  
            
             |   |   
            
        
 
            
         
           J.K.Arning (14-11-2010) 
         
	
            | Kommentar Fra : J.K.Arning | 
  Dato :  14-11-10 06:57 |  
  |   
            On 2010-11-12 23:12:21 +0100, Flemming Rubini said:
 
 > Herefter udfyldte jeg bemærkninger til dette i iTunes Store. Der er nu
 > gået to måneder, og jeg har intet hørt
 
 Det har du ikke fordi der ikke er noget der for alvor følger med i alt 
 det sludder der bliver skrevet der.
 
 Det du skulle have gjort er at gå ind i iTunes .. iTunes Store .. vælg 
 Account oppe i højre hjørne ved din iTunes Store ID .. vælg purchase 
 history .. vælg programmet .. vælg report a problem, vistnok et par 
 gange kan ikke huske det i detaljer her men du får nu mulighed for at 
 angive at du har købt programmet ved en fejl hvorefter du får dine 
 penge igen.
 
 
  
            
             |   |   
            
        
 
            
         
           Flemming Rubini (14-11-2010) 
         
	
            | Kommentar Fra : Flemming Rubini | 
  Dato :  14-11-10 08:22 |  
  |   
            J.K.Arning <jesper.arning@gmail.com> wrote:
 
 > On 2010-11-12 23:12:21 +0100, Flemming Rubini said:
 > 
 > > Herefter udfyldte jeg bemærkninger til dette i iTunes Store. Der er nu
 > > gået to måneder, og jeg har intet hørt
 > 
 > Det har du ikke fordi der ikke er noget der for alvor følger med i alt
 > det sludder der bliver skrevet der.
 > 
 > Det du skulle have gjort er at gå ind i iTunes .. iTunes Store .. vælg
 > Account oppe i højre hjørne ved din iTunes Store ID .. vælg purchase 
 > history .. vælg programmet .. vælg report a problem, vistnok et par 
 > gange kan ikke huske det i detaljer her men du får nu mulighed for at
 > angive at du har købt programmet ved en fejl hvorefter du får dine 
 > penge igen.
 
 Tak, men det er præcist hvad jeg har gjort. Og tak for din vejledning,
 for jeg havde svært ved at huske hvordan jeg kom derind sidst!
 Feltet er tonet ud, og jeg får beskeden når jeg kører musen henover, at
 jeg enten allerede har rapporteret et problem, eller tiden er
 overskredet til at gøre det.
 
 -- 
 Venlig hilsen
 Flemming Rubini
  
            
             |   |   
            
        
 
            
         
            J.K.Arning (14-11-2010) 
         
	
            | Kommentar Fra : J.K.Arning | 
  Dato :  14-11-10 10:09 |  
  |   
            On 2010-11-14 08:22:12 +0100, Flemming Rubini said:
 
 > Feltet er tonet ud, og jeg får beskeden når jeg kører musen henover, at
 > jeg enten allerede har rapporteret et problem, eller tiden er
 > overskredet til at gøre det.
 
 Pas .. du må have fat i Apple support .. det burde have været nok og 
 under alle omstændigheder mener jeg der burde være kommet et svar af 
 den ene eller anden art .. det virker som om der er gået noget galt der.
 
 
 
  
            
             |   |   
            
        
 
    
 
					
					 
			 | 
			
				
        
			 |