Helbred 12 November 2010!
Fra : Peter Nicolaysen

Dato : 12-11-10 07:41

Mangler ca. 40 procent af min IK!
Mine bevaegelse er oedelagte, kan ikke gaa rigtig lige!
Har det som om jeg er paavirket!

Var nede hos bageren og senere i kiosken, hilste paa
En aeldre mand paa vej hjem!

Programmering er brugt til at skjule de vaerste skader!

Da jeg imorges lagde maerke til det med den slaa,
Blev jeg oejeblikkelig vred, saa jeg gaar ud fra at det har
vaeret planlagt, det er jeg ikke blevet tidligere!

Programmeringen der oejeblikkelig overbeviser mig om
At jeg nok selv har glemt at slaa den for
(hvilket jo saa ville vaere programmering)

Eller hvis jeg slaar den fra i soevne, ved at nogen tapper
paa vindue!

Jeg har paa fornemmelsen jeg er blevet myrdet, og har besked paa at
jeg godt maa blive vred nu!

Det afslutter sa et 12aart lang mareridt der startede med
at jeg blev deprimeret og spiste 100stk paracetamol i 1997!!

Vagnede op et par timer senere, og komm paa hospitalet
Da jeg kom hjem blev jeg stykke tid senere opsoegt af Bjoernholt og
gik med til at proeve noget emdr for at se om
Det kunne hjaelpe og blev istedet torterert ogm forsoegt programmeret
til at stemme DF, lige siden da har jeg ikke vaeret vaagen!!!! Gjort
saa snot dum flere gange at jeg burde have vaeret umyndig gjort!

Tilsvinet i hele verden, ved art dele af en tortur video blev sendt
ind til sjove hjemme videoer!

Torteret kvante mekanisk!

Familie medlemmer myrdet og jeg forsoegt givet skylden!

Jeg er spaendt paa om idag/inat er sdel af noget planlagt
hvor jeg skulle fremstaa som en loegnagtig idiot og dumt svin!

Da jeg blev overfaldet, var jeg en forholdsvis velrespekteret person,
en lovlydig borger der aldrig havde vaerert paa kant med loven
(udover at oedelaegge nogle vinduer da jeg gik i sjette klasse, og
senere fik jeg boede for at komme for sent til en oevelse da jeg
soldat)

Flere gange under torturen og programmeringen talte de skyldige, om
at de kunne give paracetamol skylden, og aftalte
at give mig skylden for alt det lort de ville lae i mellem tiden,
Og saa vaegne mig op 10aar senere!(det er 12 aar siden nu!)

Det er saa ogsaa den vaerste tortur et menneske nogensinde,
Fra start til slut paa menneskeheden bliver uddsat for nogensinde!
(og jeg ved!)

Programmering der sender signaler til min brainstem, fysisk smerte
ect....

Alt der nogensinde er produceret af medicinal industrien,
Er selvfoelgelig ikke noget der virker, med undtagelse af
Seratonin reuptake inhibitors(som ikke er godt for maven)
Og Melatonin som er produceret i kogle kirtlen
(som ikke bliver produceret naar man er stoppet fra at sove med emdr
og programmering)

Der er intet psykofarmika der goer andet end at oedelaegge
livs kvaliteten!!!!!

Jeg forventer Karsten Bjoernholt en af de naermeste daege,
kommer med et foreslag om at jeg skal pastaa at jeg har slaaet eller
overfaldet min soester da hun nu gaar med krykker!

Da hun ellers vil blive myrdet ligesom min far(!
Og jeg forsoegt gjort skyldig!!!!

Der er ikke laengere mulighed for at overleve for hverken mig eller
menneskeheden!
(hjernemassen er simpelthen for oedelagt)

Je har forsoegt at saenke sandsynligheden for at at menneskeheden
slaar sig selv ihjel!!

Men det statiske umulige kan ikke blive ved med at ske uden
paavirkning, der er si mpelthen for jmange mennesker i Vesten
Der har lydst til at slaa menneskeheden ihjel!

Det eneste de skal goere er at koebe en PC og et mikroskop
Og tilslutte det via en usb port! Og de har allerede starten paa
Et biologisk vaaben laboratorie der er mere avanceret en Soviet
Unionens bedste!!!!!

Uanset hvad saa ved jeg hvem jeg var og er, og uanset hvad jeg er
blevet sat til at sige eller goere i programmeret tilstand!!!!

Saa aendre det ikke paa noget!!!

Jeg er ret sikker paa at jeg er ramt med det vaerste
"slaa ihjel i hjernen"
medicinalindustrien nogensinde har produceret!!!!

Jeg har kun mine bevaegelser at gaa ud fra, da programmering kan
skjule,

Sammen med blystoev og svovl i meget store maengder!!!!!!

Jeg har kun mine bevaegelser at gaa ud fra, da programmering kan
skjule skaderne i lang tid og goere saadan at man foer foeler
skaderne senere!!!

--
Sane
Peter

Fra : Peter Nicolaysen

Dato : 12-11-10 08:11

On Fri, 12 Nov 2010 07:40:48 +0100, Peter Nicolaysen <pnic@email.dk>
wrote:
> [...]

> Jeg har kun mine bevaegelser at gaa ud fra, da programmering kan
> skjule skaderne i lang tid og goere saadan at man foer foeler

Naar ser ud som om min hjerne/brainstem reagerede!
I stedet for at manipulere individuelle atomer
I tv journalisters neurons, saa deres en oeje ser lige ud mens det
andet ser til den en anden side, er den igang med at lave
Grimme ting om, forhaabentlig til kalium! Som jeg lige har matte
smide ud her til morgen, sammen med fiskeolie, kalk,
Og C-vitaminer!!!

Nu er det bare at goer det i fortiden! Eller haabe at jeg selv igaar
holdt oeje!

Fra : Peter Nicolaysen

Dato : 12-11-10 08:16

On Fri, 12 Nov 2010 08:10:50 +0100, Peter Nicolaysen <pnic@email.dk>
wrote:
> [...]

> Og C-vitaminer!!!

> Nu er det bare at goer det i fortiden! Eller haabe at jeg selv

Som jeg dog kan skrive det, jeg var lige afledt af noget!

Her er den igen, den sidste saetning:

Nu er det bare at goere det i fortiden! Eller haabe at jeg saelv
holdt oeje igaar!

Tid,Tyngdekraft og Hastighed!
(og saa er hjernemassen ikke for oedelagt)

Fra : Peter Nicolaysen

Dato : 12-11-10 08:42

wrote:
> [...]

> Og C-vitaminer!!!

> Nu er det bare at goer det i fortiden! Eller haabe at jeg selv

Det foeles ogsaa som om noet sidder i spaend i
bihulen(hulrummet bag naesen, hvis nogen skulle vaere i tvivl)

Er stadigvaek ved at fjerne resterne af, jeg tror det er svovl!
Jeg har ikke foelt mig ren siden jeg gik med til at proeve emdr
For 12aar siden!!!! Og det har ikke noget med voldtaegt at goere,
medmindre de skyldige var svovlet, jeg burde egentlig goere det, den
fysiske foelelse af at blive roevpulet kommer jo et sted fra!

Maengden af svovl i 10 aesker taendstikker!!!
Leveret i(jeg saa en udemaerket anti roeg reklame hvor der blev vist
en kranspuls aare, med snask i!!!!) saa er det bare at levere svovl
ind i den!!!!! Da den fysiske foelelse af roevpuling
blev lavet originalt!!!!
(da jeg blev voldtaget af 2 maend og tre kvinder)

Naa men min Brainstem kom da igang, det siger jo sig selv!!
Naar man er istand til at manipulere individuelle atomer i
Folks neurons saa deres ene oeje ser lige ud og det andet til siden
samtidig!!!

Alle ved hvor meget en brainstem hader feks. svovl!!!
Den proever alt for at faa det vaek!!!!

Det jeg ikke bryder mig om er programmering der forsinker
Den fysiiske foelelse af det!!! Men signalerne fra kroppen ankommer
jo til min Brainstem saa den har vel reageret i tide!

Jeg haaber virkelig at den laver kalium ud af det!!!!

Fra : Peter Nicolaysen

Dato : 12-11-10 10:56

wrote:
> [...]

> Og C-vitaminer!!!

> Nu er det bare at goer det i fortiden! Eller haabe at jeg selv

Naa, naar nu jeg er efterhaanden er faardig med at myrde alle
moegkaellingerne der ville oedelaegge Jesus Kristus med grimme ting
ogg vrang forestillinger om, at de skulle bestemme over ham! For slet
ikke at tale om 3 roevhuller, der syntes hans hjerne skulle goere
ting for dem, saa de kunne rende rundt og have sjov, kneppe en masse
kvinder og styre konger rundt som de havde lyst til!!!!!!

Da de ville stjaele hans hjerne og hans liv fra ham!
Ved simpelthen at parkere hjerne koen i en stald, og grin med
det!!!!! Bruge al regnekraft paa at goere det som de ville, paavirke
med kvante mekanik for dem og udfoere deres befalinger, naar de siger
det specielle ord!!!!!

Mens hele hjernen og psyken er knust af tortur,
Den staerkeste der er(paa det tidspunkt!) oedelagt
Og nedbrudt over den manglende frihed i hjernen,
Den manglende kommunikation mellem brainstem og bevidsthed!!!!!

Der automatisk goer folk deprimerede, bliver syrlige(PH vaerdi)
Og faar saar paa haenderne, smaa rifter darlig nok synlige!!!!

Men smerten vaerre end noget andet, vaerre ens selv smaa
stykker glas er istand til(og jeg ved)!!!

I er allesammen nogen roevhuller, og jer der stemmer DF,
Hvordan kan i nogensinde vaere medlemmer af Folkekirken??

I burde slaas!!!!!

Fra : Peter Nicolaysen

Dato : 12-11-10 12:07

On Fri, 12 Nov 2010 10:55:42 +0100, Peter Nicolaysen <pnic@email.dk>
wrote:
> [...]

> I er allesammen nogen roevhuller, og jer der stemmer DF,
> Hvordan kan i nogensinde vaere medlemmer af Folkekirken??

Parkere "Hjernekoen" i en stald "OG" goere grin med det!

Der manglede et ord i overstaaende saetning!!!

Og

Udtrykket "Hjernekoen" er den maade som de ansaa ham paa!
Og alt det gode han gjorde, gjorde han fordi han var en go person!!!!

Jeg er langt mere livsfarlig! Og et fuldstaendigt dumt svin hvis det
er noedvendigt!!!!!!

Fra : Jesper

Dato : 12-11-10 17:43

Peter Nicolaysen <pnic@email.dk> wrote:

> Mangler ca. 40 procent af min IK!
> Mine bevaegelse er oedelagte, kan ikke gaa rigtig lige!
> Har det som om jeg er paavirket!

Hva' fa'n, er de løbet tør for pettigrør hos åndsvageforesorgen, siden
du sidder her og jamre dig, uden æø og å?
--
Jesper
Chuck Norris doesn't wear a watch.

Fra : Peter Nicolaysen

Dato : 13-11-10 15:20

On Fri, 12 Nov 2010 17:43:27 +0100, spambuster@users.toughguy.net
(Jesper) wrote:

> Hva' fa'n, er de lbet tr for pettigrr hos ndsvageforesorgen,
siden
> du sidder her og jamre dig, uden  og ?
> --
> Jesper
> Chuck Norris doesn't wear a watch.
> HE decides what time it is.

Det er saa ikke Chuck der bestemmer tiden!

Det er ikke saadan naar folk ikke kan kende forskel
paa fiktion og virkelighed!

, der var problemer med tegnsaet tidligere!

Fra : Jesper

Dato : 13-11-10 23:05

> [...]

> Det er ikke saadan naar folk ikke kan kende forskel
> paa fiktion og virkelighed!
>
> , der var problemer med tegnsaet tidligere!

Åndsvageforsorgen må flux skaffe flere pettigrør til dig, så du ikke
spilder vores tid i nyhedsgruppen.