Medbringe til Canada
Fra : Mjav

Dato : 12-11-10 10:55

Jeg leder på nettet efter et sted, hvor jeg kan se hvad man må bringe ind i
Canada.
Mener bestemt, de er knap så strikse som f.eks amerikanerne er..

Her tænker jeg på f.eks ost, slik, leverpostej osv. osv.

Jeg syntes, det er lidt uoverskueligt...nogen der kan guide mig til en
letforståelig side??

Fra : Jet

Dato : 12-11-10 07:39

On 12 Nov., 11:54, "Mjav" <lochn...@worldonline.dk> wrote:
> Jeg leder p nettet efter et sted, hvor jeg kan se hvad man m bringe ind i
> Canada.
> Mener bestemt, de er knap s strikse som f.eks amerikanerne er..
>
> Her t nker jeg p f.eks ost, slik, leverpostej osv. osv.
>
> Jeg syntes, det er lidt uoverskueligt...nogen der kan guide mig til en
> letforst elig side??

Glem alt om madvarer, det er forbudt !

http://lmgtfy.com/?q=Canada+customs+privat+import+food

/jet

Fra : Søren Poulsen

Dato : 13-11-10 10:14

"Mjav" skrev i meddelelsen

[...]

tror ikke du kan finde en letforståelig side har selv forsøgt at finde en
og skrevet til deres ambassade og fik et link til en side hvor man skal
vælge en masse forskelligt
konserves kulle vist være oki at indføre men ikke ferske produkter jeg
skulle have
noget dansk salami med til familien men kunne ikke blive klog på om det er
oki
at ha med men finder du noget der er overskuligt vil jeg gerne ha et link
mvh søren

Fra : Mjav

Dato : 13-11-10 20:01

"Søren Poulsen" <chefen@soerenpoulsen.dkk> skrev i meddelelsen

> [...]
> oki
> at ha med men finder du noget der er overskuligt vil jeg gerne ha et link

Det lader det ikke til, at jeg gør.

Jeg har mange gange kørt over grænser mellem USA og Canada...og det virker
til at canadierne ikke er så strikse som amerikanerne.

Fra : søren brix

Dato : 13-11-10 21:02

"Mjav" <lochnees@worldonline.dk> skrev i meddelelsen

> [...]
>
> Jeg har mange gange kørt over grænser mellem USA og Canada...og det virker
> til at canadierne ikke er så strikse som amerikanerne.

hej

vi kørte over grænsen til canada ca. omkring vancouver i et lejet motorhome
og det eneste vi blev bedt om at smide væk var den friske frugt vi havde
indkøbt i USA.. vi havde ellers både kød og div. andre husholdningsting med
i køleskabet...men måske der gælder andre regler når det er indrejse den vej
??

men hvad siger de ved myplanet eller team benns ??

mvh

Søren