E-Mail
webnoob 5265
Gemme kontaktpersoner?
Fra : kk

Dato : 11-11-10 14:53

I Outlook 2007 vil jeg gerne, at programmet, ligesom Outlook Express,
er i stand til at gemme navn og emailadresse på dem jeg besvarer mails
fra, i listen over kontaktpersoner. Men jeg har ikke kunnet finde ud
af, hvordan jeg aktiverer denne funktion er den aktiveret by default?
Kan ogen hjælpe?
mvh
kk

Fra : emjeppesen

Dato : 11-11-10 14:57

kk skrev:

> Men jeg har ikke kunnet finde ud
>af, hvordan jeg aktiverer denne funktion er den aktiveret by default?
>Kan ogen hjælpe?

Jeg vil tro, at du bare højreklikker på mailen og vælger gem som
kontaktperson.

Hilsen emj

Fra : kk

Dato : 12-11-10 19:39

emjeppesen kom med følgende:

> Jeg vil tro, at du bare højreklikker på mailen og vælger gem som
> kontaktperson.
>
> Hilsen emj

Jo, men det skal jeg så huske at gøre hver gang, - er der ikke en
automatisk funktion som jeg kan slå til, således at det sker hver gang
jeg skriver eller besvarer en mail??
MVH
KK