sikkerhedsopdateringer på D: Drev
Fra : John

Dato : 11-11-10 08:56

Hej i gruppen

Jeg får en meddelse om at der ikke er mere plads på mit drev til
sikkerhedsopdateringer, og skal frigøre mere plads. Men hvordan gør man
egentlig det??? Jeg klikkede på meddelsen og fik muligheden for at slette
tidligere opdateringer. Men da den kom og sagde den slettede alt stod jeg
af, hehe...Er der ikke en som kan hjælpe mig her?

VH.
John

Fra : Bjarke Andersen

Dato : 11-11-10 09:18

"John" <Grrr@hotmail.com> crashed Echelon writing

> [...]
> at slette tidligere opdateringer. Men da den kom og sagde den slettede
> alt stod jeg af, hehe...Er der ikke en som kan hjælpe mig her?

Man ser hvad man har liggende på sit D-drev og rydder op i det der.

Evt. kigger man i dokumentationen for det som forsøger at køre en
sikkerhedsopdatering og ligge det på dit D-drev, og se om der er noget som
i dette system kan slettes eller om det kan flyttes (det er meget svært at
foreslå en løsning, når du ikke forklarer hvad det er der kører)

--
Bjarke Andersen

Fra : Peter Olsen

Dato : 11-11-10 13:36

Bjarke Andersen <bjarke.andersen@gmail.com> wrote in

> [...]
> som i dette system kan slettes eller om det kan flyttes (det er meget
> svært at foreslå en løsning, når du ikke forklarer hvad det er der

Og er det en legit update og ikke noget af al det malware der er i omløb
med påståede opdateringer, så må du ud og få købt nogle skiver og få gang
i brænderiet.
En harddisk er iforvejen et ikke særligt godt sted at have alt sit
happengut liggende på, forestil dig at din harddisk en eller anden dag
står helt af, så er alle dine lagringer gået tabt.

--
Peter Olsen

Fra : John

Dato : 12-11-10 09:23

Hej

Jeg takker for hjælpen, og er nu gået i gang med at kopier over på
dvd'er...Tak... c",)

John