Endnu mere (dem der gerne vil have jeg er ~
Fra : Peter Nicolaysen

Dato : 10-11-10 08:38

Bortset fra at jeg har ret!

Under tortur programmeringen blev der ledt med lys og lygte,
Efter en sindsygdom der kunne oedelaegge mig socialt for altid!

Det var trodas alt en forbrydelse der var gang i!
Forraedderi og mord,voldaegt osv...

Saa der skulle jo helst vaere noget ammunition til at oedelaegge mig,
alting blev forsoegt, og jeg var saa ligegyldig
og rigtig vaagen, var lige kommet hjem fra hospitalet
(tror faktisk det var et aar forinden! Seratonin mangel pga.
Noget med maven har jeg fundet ud af!)

Uanset hvad saa ville Bjoernholt og Co sikre sig!
Inden de gjorde alt for mange forbryddelser, at de ikke
blev oedelagt af det!

Paa et tidspunkt ville de kalde mig en Narcisist,
Hvilet er pure loegn og noget der faar folk der kendte mig
inden, til at skrige af grin!

Jeg sagde noget om, eftersom at folk ser med dere egene
Oejne, smager med deres egne smagsloeg og lugter med
deres egen lugtesans saa er alle vel lidt selvcentrerede!

Den paastan har faaet mig til selv at undersoege, de forskellige
"sindsygedomme" og jeg har indset at efter at det er blevet
accepteret som en sygdom (Narcisisme) saa lukkede sindsyge industrien
grebet om menneskeheden, og der findes ikke langere nogen mennesker
som ikke er sindsyge ifoelge definitionerne!!!!!

Det var den sidaste der manglede!
Saaledes er nu maend med succes og magt og en staerk personlighed nu
nogen sindsyge!

Sindsygedommen opstaar som regel, naar en person som feks:
Bjoernholt hader en en mand nok til at faa en kvinde til at forsoege
at faa mandens opmaerksomhed, manden siger fra og det er saa det! Den
ligegyldige brugt af Bjoernholt gaar bare og sviner personene til
over for alt og alle!

Efter et par aar faar det som regel fat!!

Det vaerste er, folk syntes aabenbart at hvis andre bliver oedelagt
psykisk saa holder de op med at vaere Narcisistiske!

Hvilket er fuldstaendigt ukorrekt!!!!!
Der sker praecis det modsatte!
Dem der oedelagt og nedbrudte, forsoeger at
Loefte dem selv psykisk, men hvis alting bliver forsoegt oedelagt pga
paastandene, bliver de til nogen irriterende
Roevhuller der gaar og snakker hvor de er!
Det sker foerst hvis det bliver gjort til den eneste maade at
udmaerke sig paa!

Det kraever et ekstremt omfang af oedelaeggelse af en
Person for at faa dem til at fremstaa som Narcisister!

Naa, men jeg er saa traet af den beskyldning, at jeg istedet
for det forventede, nemlig at bevise at jeg er
daarliger,dummere,grimmere, eller noget i den retning, end andre, saa
Bjoernholt og DFn aberne kunne faa udloesning i deres bukser
(noget de faktisk gjoerde ved mig mens jeg sad i en trance)

Besluttesde mig for at bevise at jeg "ER" bedre end andre!
Det er hermed bevist!!!!

Naar det er er bevist, saa er det ikke en sygdom!!!

Der findes ingen maend i fortid nutid eller fremtid!
Der har den samme magt som mig,de samme evner!
Uanset hvad, saa er alle maend der har eksisterert
Bortset fra mig, altid kun nr. To!

De er aldrig den bedste til noget som helst, hvis at jeg gider bruge
tid paa det!!!!!!!!

DEN MEST NARCISISTISKE UDTALELSE DER FINDES, HVIS DEN IKKE ER SAND!

PWNED

PETER OWNED!

--
Sane