Helbred 10 November 2010!
Fra : Peter Nicolaysen

Dato : 10-11-10 07:09

Har det lidt bedre men er stadigvaek uvaagen!
Mangler ca. 10-15 procent af min IK!

Tabte mine noegler ved min hoveddoer, ved den
ekstra laas paa hoveddoeren der sidder paa!

Man aabner doeren paa klem og saa sidder laasen
paa karmen hvor man saetter noeglen i!

Jeg maette fiske dem ud med en gren, fra en busk nedenfor
(jeg ved at jeg kommer til at staa og se
paa den busk og hade at der er knaekket en gren af!)

Jeg burde egentlig have koert lidt kvanten, det
Var en perfekt mulighed for at teste mine evner!

Jeg har efterhaanden fjernet saa meget af det programmering
Der antyder og paastar (fuldsataendigt ulovligt) at jeg ikke
maa goere ting der er positive for mig selv! Eller ting der er
til min egen fordel!

--
Sane
Peter

Fra : Peter Nicolaysen

Dato : 10-11-10 07:20

On Wed, 10 Nov 2010 07:08:35 +0100, Peter Nicolaysen <pnic@email.dk>
wrote:
> [...]

> Der antyder og paastar (fuldsataendigt ulovligt) at jeg ikke
> maa goere ting der er positive for mig selv! Eller ting der er

Grunden til at jeg skriver i helbreds gruppen,
Er fordi havde det vaeret sket for en del aar siden,
Saa havde det menneske der er staerkest psykisk,fysisk
(med lidt hjaelp fra kvante mekanik) intelektuelt og
Paa alle andre omraader staadet og tudet som et lille
barn paa grund af programmering! Noget der ville
Goere skade pa mennneskeheden som helhed!
Og har gjort det!!

Og senere foert til Helvedes konstruktion!

Altsammen pa grund af nogen ligegyldige sadistiske
vanvittige, der har lavet en bande med en politisk arm!

Kaldet DF! Nogen der set med historiske oejne er fuldstaendig
ligegyldige, og den eneste grund til at de bliver husket er for
Deres angreb,oedelaeggelse,korruption af andre!