se TV i udlandet
Fra : Jet

Dato : 09-11-10 10:00

Nå ja det bliver vel kun til TV-avisen og det sport man absolut ikke
kan undvære, men hvordan gør i det ?
PS! det er når man er nede omkring Kroatien-Italien-SydFrankrig

/jet

Fra : Ukendt

Dato : 11-11-10 12:45

>Nå ja det bliver vel kun til TV-avisen og det sport man absolut ikke
>kan undvære, men hvordan gør i det ?
>PS! det er når man er nede omkring Kroatien-Italien-SydFrankrig

Netstreaming

mvh
Karsten

Fra : Mogens Jensen

Dato : 11-11-10 12:55

"Jet" <jetrotte@gmail.com> skrev i meddelelsen
Nå ja det bliver vel kun til TV-avisen og det sport man absolut ikke
kan undvære, men hvordan gør i det ?
PS! det er når man er nede omkring Kroatien-Italien-SydFrankrig

/jet

Jeg er som regel i Frankrig i 3 - 4 mådeder om året og følger selvfølgeligt
med i den danske politik.

Man ser DR og TV2 på de pladser hvor der er WIFI til compyteren.
http://www.dr.dk/odp/player.aspx?mt=frontpagetab&st=frontpageTab_0&fUrl=undefined&sUrl=undefined

ikke alle udsendelser kan modtages
og
http://sputnik.tv2.dk/?channel

Her kan heller ikke alle udsendelser modtages
evt. kan man tegne abbonnement på flere udsendelser.

og så har jeg parabol til astra.

For det danske er det vigtigt med en god internetforbindelse.

--
Mvh. Mogens Jensen

Fra : Jet

Dato : 12-11-10 01:09

On 11 Nov., 13:54, "Mogens Jensen" <mojen@live????.dk> wrote:
> [...]
>
> /jet
>
> Jeg er som regel i Frankrig i 3 - 4 m deder om ret og f lger selvf lgeligt
> med i den danske politik.
>
> Man ser DR og TV2 p de pladser hvor der er WIFI til compyteren.http://www..dr.dk/odp/player.aspx?mt=frontpagetab&st=frontpageTab_0&fU...
>
> ikke alle udsendelser kan modtages
> oghttp://sputnik.tv2.dk/?channel
>
> Her kan heller ikke alle udsendelser modtages
> evt. kan man tegne abbonnement p flere udsendelser.
>
> og s har jeg parabol til astra.
>
> For det danske er det vigtigt med en god internetforbindelse.

Det virker kun med dansk IP-adresse, idet DR har lukket af for
udenlandske IP-adresser, og det kan ikke ses via en Proxyserver.

/jet

Fra : Dan Andersen

Dato : 18-11-10 19:51

Du kan kun se dr1 forskudt i udlandet. TV2 kal du betale for.

En god fidus er at at købe et taletids data kort og modem i det pågældende
land - så kan du en lille udgift se tv, se vejrudsigter, tjekke lokale
turist attraktioner og turistbureauer.
Det har jeg gjort til stor glæde for den daglige planlægning.

Hvis du derimod vil se alle de tvprogrammer du har hjemme, skal du udover en
internetforbindelse, købe en Slingboks:

http://uk.slingbox.com/go/home

Så kan du se alle de kanaler hvorsomhelst, nårsomhelst..

Kontakt mig gerne direkte for nærmere: dan@dbamott.dk

Fra : Jet

Dato : 18-11-10 14:24

On 18 Nov., 20:50, "Dan Andersen" <d...@dbamott.dk> wrote:
> Hvis du derimod vil se alle de tvprogrammer du har hjemme, skal du udover en
> internetforbindelse, k be en Slingboks:
>
> http://uk.slingbox.com/go/home

Ja der er Slingbox-løsningen og et abonnement hos TV2 Sputnik(udland)
dvs. minus film og sport
og en VPN-løsning (Intranet)

/jet