Fejlmelding i Internet Explorer...
Fra : Erik Greve

Dato : 09-11-10 17:57

?Ved start af IE8 giver Microsoft Security Essentials denne fejlmelding :
Exploit:HTML/IframeRef.gen
Den vurderes som potientiel trussel.
Microsoft Security Essential tilbyder så at fjerne fejlen fra computeren,
og efter lidt tid kommer en pup up der melder at fejlen er fjernet.

Ved næste start af IE8 kommer nøjagtig samme fejl.
Jeg har forsøgsvis opgraderet ti IE9 beta - men den giver nøjagtig den samme
fejl.
Kan nogen hjælpe med en løsning ?

Venlig hilsen
Erik Greve

Fra : Kim Ludvigsen

Dato : 09-11-10 18:13

Erik Greve skrev:
> ?Ved start af IE8 giver Microsoft Security Essentials denne
> fejlmelding :
> Exploit:HTML/IframeRef.gen
>
> Ved næste start af IE8 kommer nøjagtig samme fejl.

Prøv at ændre din/dine startsider - det er sikkert en
hjemmeside, der udløser advarslen.

--
Mvh. Kim Ludvigsen
Undgå virus og andet snavs på computeren:

Fra : Ole C

Dato : 09-11-10 22:12

Erik Greve skrev blandt andet:

> [...]
> Ved næste start af IE8 kommer nøjagtig samme fejl.
> Jeg har forsøgsvis opgraderet ti IE9 beta - men den giver nøjagtig

Prøv Google.
Der er masser af hits på "Exploit:HTML/IframeRef.gen"

--
vh
Ole C