Bedste grafikkort til prisen?
Fra : Bo Andersen

Dato : 09-11-10 22:06

Jeg har idag et 8800GT 512MB, og ville godt have lidt
flere kræfter. Men hvorhenne vil i mene at 'lige det sidste'
bare ER for dyrt ?
Har kig på et GTX460 eller GTX 470
Andre anbefalinger ?
-Bo-

Fra : John V.

Dato : 10-11-10 10:29

Den 09-11-2010 22:06, Bo Andersen skrev:
> Jeg har idag et 8800GT 512MB, og ville godt have lidt
> flere kræfter. Men hvorhenne vil i mene at 'lige det sidste'
> [...]
De er da fornuftige begge to, jeg ville fortsætte med dem og så kikke
efter støjniveauet.
Mange af de nyere kort fra Nvidia støjer dog ikke så meget som i gamle dage.

--
Ved Venlig Hilsen
Malermester

Fra : Gamle

Dato : 13-11-10 13:21

Bo Andersen wrote:
> Jeg har idag et 8800GT 512MB, og ville godt have lidt
> flere kræfter. Men hvorhenne vil i mene at 'lige det sidste'
> [...]

http://www.pcworld.dk/art/111852?a=frontpage&i=2
test af grafikkort

Mvh.
Torben

Fra : Hagar

Dato : 25-11-10 23:15

"Bo Andersen" skrev i meddelelsen

[...]

Jeg har et GTX 460 fra Gigabyte, der er en dobbeltblæser på, og det siger
ikke meget og kører fint.

Kim