Helbred 8 November 2010
Fra : Peter Nicolaysen

Dato : 08-11-10 11:45

Er vaagnet mere op! Er vaagnet langt mere op end paa
noget tidligere tidspunkt i de foregaaende 12aar!

Jeg vil skyde paa at jeg mangler ca. 20 procent af min IK!
Sammenliignet med for 12aar siden!

Jeg har jo ellersa indtaget C-Vitaminer,edta,Pectasol,Melatonin
Ect!

Jeg har taenkt at paavirke til at jeg har lige mange velfungerende
Neurons og Glia celler i Venstre side som i Hoejre!! Og dem der er
skal vaere mere som da jeg var yngre!

Desuden har jeg taenkt mig at se om det ikke er muligt
(det burde det vaere) at paavirke alle celler i min krop,
Der har vaeret i live og fungeret siden jeg var 17aar gammel!
Til at vaere, ligesom de var den gang!(biologisk,fysisk og kemisk)

Alle Religioese Mirakler er Kvante Mekanik!
Det er at paavirke individueller atomer i celler i kroppen,
istedet for individuelle atomer i neurons!

Men ogsaa bare at paavirke ca. 20-30 procent
Af de celler der er nu, til at vaere som de celler der var pa
Samme sted i min krop for 20 aar siden vil hjaelpe enormt!
(men saa skal ogsa selve dna'et inde i cellerne paavirkes,
Fordi hver gang en celle deler sig, saa gaar der et hak af taelleren
i dna' et inde i cellen selv!

--
Sane
Peter