Fjernadgang til Zyxel P-660R-D1 DSL modem
Fra : John

Dato : 08-11-10 19:01

Sidder I USA og skal hjælpe mine forældre med deres modem.

Jeg kan telnette deres modem, men får en "RAS" prompt istedet for den
telnet-menu som er beskrevet i manualen for modemet.

De kan ikke finde ud af at slå remote HTTP adgang til på modemets
webinterface, så jeg vil høre om der er nogen her i gruppen der har erfaring
med telnet-adgang til en Zyxel P-660R-D1 ?

Jeg skal slå remote web-adgang til.

Tak på forhånd.

Manual:

ftp://ftp2.zyxel.com/P-660R-D1/user_guide/P-660R-D1_3.40_Ed1.pdf

Fra : Bertel Lund Hansen

Dato : 08-11-10 19:29

John skrev:

> De kan ikke finde ud af at slå remote HTTP adgang til på modemets
> webinterface, så jeg vil høre om der er nogen her i gruppen der har erfaring
> med telnet-adgang til en Zyxel P-660R-D1 ?

Måske kan du overtage deres pc og selv lave de nødvendige
ændringer? TeamViewer er let at bruge. Det skal blot installeres
på begge computere (din og deres - og samme version), og så skal
du blot kende deres pc-nummer og pinkode. Så kan du styre deres
pc som var det din egen.

http://www.teamviewer.com/da/index.aspx

--
Bertel