bilet (1 vej) Egypten I Iran foræres måske~
Fra : Bo M. Mogensen

Dato : 08-11-10 02:47

jeg ved ikke om den kan laves om men jeg kan ikke få passet min hund så
jeg bliver hjemme - hvis der er en anden person der kan flyve på den
(med mindre jeg kan lave den om) så kan de få den forærende ...

Det er med tyrkerne (det er muligt hvis at du kan nå at lave visa til
Iran i Egypten) retur bilten skal jeg nok selv bruge
da jeg regner med at tage af sted sener og køber en anden ud bilet ..

jeg ved det ikke rigtigt
vågnede i morges og det slog mig jeg egentligt ikke en gang glædede mig
til at skulle afsted
( er der nogen der ved hvordan man staver til afsted er det afsted eller
af sted eller asted ?)

det jeg forbandt med turen var iretasionen over ikke at kunne ryge i
flyveren transit tiden
de 100 000 platenslager i Egypten mangel på internet i Iran - bøvlet med
at komme ud at se pyramideren for fan det er jo bare nogen sten der står
oven på hinanden og helved fryser til is før jeg står tidligt op for at
se en sol opgang - hvor mange film jeg skulle have med på en ekstern
harddsik for at få tiden til at gå ... men frem for alt kan jeg ikke få
hunden passet hende der skulle tage den er blevet alvorligt syg og jeg
kunne hypotetisk set godt nå op med min til hende i nord Jylland men jeg
gider ikke ..jeg tager en skide charter rejse der til en anden gang -
måske .

det er godt nok 6000 kr alt inkl ud i lokummet men sådan er det

Den er i bund og grund en sær fornemmelse at vågne op en dag og erkende
at man er blevet gammel og ikke gider mere
men sådan er det .. godt jeg nåede så meget inden det var forbi ..

så hvis det går som det helst ikke skal og der er en anden der kan bruge
den så fremt / framt (?) den kan laves om så er det nu :)
Bo M Mogensen

jeg tjekker usnet1@gmail.com

Fra : Jet

Dato : 08-11-10 07:22

On 8 Nov., 03:46, "Bo M. Mogensen" <usn...@gmail.com> wrote:
> [...]
> kunne hypotetisk set godt n op med min til hende i nord Jylland men jeg
> gider ikke ..jeg tager en skide charter rejse der til en anden gang -
> m ske .
>
> det er godt nok 6000 kr alt inkl ud i lokummet men s dan er det
>
> Den er i bund og grund en s r fornemmelse at v gne op en dag og erkende
> at man er blevet gammel og ikke gider mere
> men s dan er det .. godt jeg n ede s meget inden det var forbi ..
>
> s hvis det g r som det helst ikke skal og der er en anden der kan bruge
> den s fremt / framt (?) den kan laves om s er det nu :)

har du prøvet ?
Hundesitter.dk - find en gratis hundepasser. Opret gratis profil nu!

Fra : Bo M. Mogensen

Dato : 09-11-10 21:46

Den 08-11-2010 15:22, Jet skrev:
> har du prøvet ?
> Hundesitter.dk - find en gratis hundepasser. Opret gratis profil nu!

jeg kunne slet ikke finde den her tråd - jamen jeg var så heldig at få
lavet bileten om :)
for 750 kr

Mht. hunden ja det er ikke nemt hun bliver 10 år næste gang og ligefrem
sige at hun er en nem hund
vil være en overdrivelse - nogen kan hun med andre ikke så jeg kan ikke
bare dumpe hende hvor som helst
prøvede sidste år ved et par hvor kvinden er letter retarderet men meget
sød - og da jeg gik ud af døren
sad hun på gulvet (hunden) med et udtryk som om nu braste hendes verden
sammen (hvad den nok også gjorde)
jeg har det stadigt dårligt over det - nå men det gik heller ikke mere
ind 3 dage så måtte en af mine veninder hente hende og de havde det så
godt .. men det skide kræ - jeg er sikker lige så hysterisk glad for
hende som de fleste forældre er for deres første barn ...

Fra : Jim Andersen

Dato : 09-11-10 09:50

Bo M. Mogensen wrote:
> ( er der nogen der ved hvordan man staver til afsted er det afsted
> eller af sted eller asted ?)

Af sted.

https://www.borger.dk/PARTNERFORUM/VEJLEDNING/SPROGPOLITIKOGSKRIVEGUIDE/Sider/Sprogoggrammatik.aspx#RichHtmlField2Bookmark3
http://da.wikipedia.org/wiki/Wikipedia:Almindelige_stavefejl
http://dsn.dk

Fra : Bo M. Mogensen

Dato : 09-11-10 21:48

Den 09-11-2010 09:50, Jim Andersen skrev:
> Af sted.

tak ... jeg troede lige du mente jeg skulle rejse nu og her - Men
Kim Ludvigsen var så rar at opklare det for mig i d k sprog - det er sgu
ikke nemt at have svært ved at stave i et land hvor man har et tale og
skrift sprog

Mv
BMM