Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
fremkaldelse
Fra : JA

Dato : 07-11-10 03:00

Hvis dette er den forkerte gr. må I undskylde og rette mig. Jeg vover
pelsen, jeg skal til at lave passepartout til nogle billeder der skal
op på vægen, for det syntes jeg gør billederne færdige. Når den side
af sagen er i orden skal selve billedet jo også være godt, jeg har til
almindeligt ferie foto brugt Pixum og er fint tilfreds med det, men
til større forstørrelser (20x30-30x40) holder farverne ikke. Jeg søger
derfor et sted hvor de laver billeder der holder de farver jeg ser på
skærmen, eller hvor de køre med farveprofil så jeg kan være nogenlunde
sikker på det færdige resultat. Er der nogen her der kan der kan
anbefale et laboratorium, der kan opfylde dette krav..?

På forhånd tak
mvh
JA

Fra : Soeren Friberg

Dato : 07-11-10 12:22

http://online-poster.dk/ har leveret farvefaste plakater til mig.

--
Kh. Søren
http://fotofriberg.dk

Fra : JA

Dato : 07-11-10 05:04

On 7 Nov., 12:22, Soeren Friberg <hushovmeste...@msn.com> wrote:
> Den 07-11-2010 11:00, JA skrev:

.. Jeg s ger

> http://online-poster.dk/har leveret farvefaste plakater til mig.
>
> --
> Kh. S renhttp://fotofriberg.dkhttp://www.facebook.com/pages/fotofribergdk/108853212483788http://sfriberg.smugmug.comhttp://1x.com/v2/#member/10362/

Tak til Søren for hurtigt svar. Det ser ikke så tosset ud, det jeg
tjekke ud, men jeg er ked af man ikke kan tale med i telf. om evt
problemer. Kan tænke over det til 15 nov. når de kommer tilbage fra
ferie.
Du skriver de lev.farvefaste plakater, sender du en farveprofil med,
eller er du bare heldig..??

mvh
JA

Fra : Soeren Friberg

Dato : 07-11-10 18:16

Den 07-11-2010 13:04, JA skrev:

> [...]
> ferie.
> Du skriver de lev.farvefaste plakater, sender du en farveprofil med,

har leveret en tiff-fil med AdobeRGB (1998) farverum.

Fra : JA

Dato : 07-11-10 14:26

On 7 Nov., 18:15, Soeren Friberg <hushovmeste...@msn.com> wrote:

> har leveret en tiff-fil med AdobeRGB (1998) farverum.

> [...]

Takker, det vil jeg prøve

mvh
JA