Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
Opskrift på fed SH konvertering til lightr~
Fra : jagge

Dato : 05-11-10 19:48

Hey

Det her med SH konverteringer er jo lidt af en kunstform, jeg er på jagt
efter en "opskrift" på en fed sort hvid høj konstrast konvertering til
lightroom.

Så hvis du har nogle tips er jeg lutter øren.

MVH

Jakob

Fra : Soeren Friberg

Dato : 05-11-10 22:46

Den 05-11-2010 19:47, jagge skrev:
> [...]
> lightroom.
>
> Så hvis du har nogle tips er jeg lutter øren.

http://layersmagazine.com/black-white-lightroom.html

kan fungere udmærket.

--
Kh. Søren
http://fotofriberg.dk

Fra : jagge

Dato : 06-11-10 01:20

Soeren Friberg <hushovmesteren@msn.com> wrote:

> http://layersmagazine.com/black-white-lightroom.html
>
> kan fungere udmærket.

Takker

MVH

Jakob

Fra : Allan

Dato : 06-11-10 07:19

> [...]
> lightroom.
>
> Så hvis du har nogle tips er jeg lutter øren.

Her er Royal Roycen, men mindre kan nok gøre det:
http://www.niksoftware.com/silverefexpro/usa/entry.php

Fra : jagge

Dato : 08-11-10 12:30

> Her er Royal Roycen, men mindre kan nok gøre det:
> http://www.niksoftware.com/silverefexpro/usa/entry.php

Det ser spændende ud, det vil jeg kigge på takker.

MVH

Jakob

Fra : Peter Caspersen

Dato : 11-11-10 02:10

Hej Jakob

Jeg så lige den her og kom straks i tanke om at det var der da en der lige
har spurgt om
http://gavtrain.blogspot.com/ se hans indlæg fra d.3 oktober der er der en
5 min video om SH i lightroom 3

-Peter

Fra : jagge

Dato : 13-11-10 13:35

Peter Caspersen <pc@caspernet.dk> wrote:

> Hej Jakob
>
> Jeg så lige den her og kom straks i tanke om at det var der da en der lige
> [...]

Hey Peter

Det er perfekt det kigger jeg på, takker.

MVH

Jakob