Helbred 5 November 2010
Fra : Peter Nicolaysen

Dato : 05-11-10 04:37

Der er en fysisk skade eller en kraftig
fysisk forandring i bihulen!

Det er en aegte fysisk foelelse! Der er skjult med
programmering/emdr! Jeg er ret sikker paa at den er lavet
I 2002! (Maaskee for at tortere min Brainstem og samtidig
skjule den fysiske foelelse for min bevidsthed!!)

Det er som om at den aegte(nu skjulte) foelelse er saa grim
At programmering ikke har saa mange problemer med at
skjule den(underbevidsthe og bevidsthed naegter simpelthen at
acceptere den)!!!

Det er

--
Sane
Peter

Fra : Peter Nicolaysen

Dato : 05-11-10 04:58

On Fri, 05 Nov 2010 04:36:40 +0100, Peter Nicolaysen <pnic@email.dk>
wrote:
> [...]

> At programmering ikke har saa mange problemer med at
> skjule den(underbevidsthe og bevidsthed naegter simpelthen at

Det er ret ubehageligt! Jeg er ret sikker paa at det er
En af maaderne Bjoernholt og DJ Aevl ville tvinge
min underbevidsthed og brainstem til at goere ting
for dem!!!!

Med en liste af ting der skulle goere foer at det gaar vaek!

Det var ihvertfald DJ Aevl der stod for Bihulen torturen
Mens jeg ikke kunne bevaege mig!

Bjoernholt lejede mig vist ud ,med besked paa "ingen synlige skader"
det var i min egen lejlighed i Humlehaven 27!

Fra : Peter Nicolaysen

Dato : 05-11-10 05:04

wrote:
> [...]

> At programmering ikke har saa mange problemer med at
> skjule den(underbevidsthe og bevidsthed naegter simpelthen at

Nu koerer der noeget programmering der forsoeger at give ordensmagten
skylden for det!!

Jeg er blevet ret god efterhandeen til at laegge maerke til,
hvad det programmering foretager sig!

Jeg trorm det er meningen "ifoelge lands forraedderne"
At jeg nu skal vaere en voldelig vanvittig der overfalder politiet!