D-link 555 halv upload?
Fra : sls \(2770\)

Dato : 04-11-10 22:19

Hej NG

Jeg har en D-link 655 med nyeste firmware og en 60/60 linje.

Men jeg kan kun uploade med 30-35 stykker med routeren på, download fejler
ikke noget.

Men suger med de 60 når jeg tager routeren fra.

Er der noget i routeren jeg skal indstille?

Mvh Sid

Fra : Fietsenmaker

Dato : 05-11-10 08:39

Den 04-11-2010 22:19, sls (2770) skrev:
> [...]
> fejler ikke noget.
>
> Men suger med de 60 når jeg tager routeren fra.
>
> Er der noget i routeren jeg skal indstille?

Nu kender jeg ikke til D-Link 655 men du er formentlig i samme situation
som jeg landende i.
Da jeg skiftede fra 20-20 til 50-50 meddelte min udbyder at min router
ikke kunne klare mere end 30-30 og de sendte en ny router som kunne
klare den nye hastighed.

Fra : Bertel Lund Hansen

Dato : 05-11-10 10:49

Fietsenmaker skrev:

> [...]
> Da jeg skiftede fra 20-20 til 50-50 meddelte min udbyder at min router
> ikke kunne klare mere end 30-30 og de sendte en ny router som kunne

Ifølge denne her side:

http://www.smallnetbuilder.com/index.php?option=com_chart&Itemid=189

kan routeren klare over 200 Mbit/s. Det er dog ikke specificeret
om det er begge veje.

--
Bertel