Kobbergranulat
Fra : Hans, \" URD\" Cont~

Dato : 03-11-10 13:20

Nogen der har en ide om hvor man kan købe subj.
Hans

Fra : Harding E. Larsen

Dato : 03-11-10 06:36

Igen, prøv at søge på Google med søgeordene "kobberpulver epoxy" så
vil du finde dette hos HF-marine:

http://www.hfmarine.dk/Default.asp?Action=Details&Item=372

Mvh/Harding

Fra : Hans, \" URD\" Cont~

Dato : 03-11-10 16:14

Der må være nogen der handler med metaller.
Jeg kan bare ikke finde dem.
Jeg synes det er lidt groft at skulle give 800 kr/kg
når det leveres med epoxy.
Hans

Fra : Harding E. Larsen

Dato : 03-11-10 09:48

Ja prisdannelse er noget underligt noget.
Prisen svarer ret nøje til 10 års forbrug af alm cruiser bundmaling på
tilbud; men så slipper man for meget arbejde hvert år.

Prøv at Google med ordet "kobberpulver" så finder du flere udbydere.
Vær dog opmærksom på kornstørrelser.
Prisen på kobber er høj, har du ikke i TV set indslaget om hvor meget
der stjæles af kobber i forskellig form dog mest kabler.

Mvh/Harding

Fra : Hans, \" URD\" Cont~

Dato : 04-11-10 13:17

Jeg har fundet coppershield til ca. 620 kr/3 kg. hos
http://www.cfsnet.co.uk/acatalog/CFS_Catalogue__Coppershield_2000_Antifoul_503.html
Hans