Hvor hen i Maj
Fra : oz3bto

Dato : 03-11-10 18:06

Vi vil på ferie i mindst 2-3 uger i Maj

Krav .. sommer og sol samt mulighed for at dykke/snorkle
også skal det ikke være for dyrt.. Foretrækker lejlighed så vi selv kan lave
mad

Skal siges at vi bor i Norge et godt stykke oppe hvor vinteren er lang og
kold

Hvor finder man det i Maj ?

Vi har før været i Grækenland på øen Mytilini dog sidst på
sommeren(Juli/Aug.).. Hvordan er vejret der i Maj ?

Fra : Ulvir

Dato : 04-11-10 02:54

"oz3bto" <no@in.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
>
> Krav .. sommer og sol samt mulighed for at dykke/snorkle
> også skal det ikke være for dyrt.. Foretrækker lejlighed så vi selv kan

Malta!

Fra : Søren Blom

Dato : 04-11-10 20:27

> [...]
>
> Krav .. sommer og sol samt mulighed for at dykke/snorkle
> også skal det ikke være for dyrt.. Foretrækker lejlighed så vi selv kan

Sharm i Egypten.

Venlig Hilsen

Søren Blom

Hvis en mand siger noget, ingen kvinde høre, har han så stadig uret?

Fra : alexbo

Dato : 04-11-10 21:06

"oz3bto" skrev

> [...]
> lave mad
> Skal siges at vi bor i Norge et godt stykke oppe hvor vinteren er lang og

Efter min mening er øerne i middelhavet for usikre/kolde i maj, og Egypten
for kedelig til 3 uger, så jeg vil foreslå de canariske øer, Tenerife eller
Grand Canaria leje en bil i den ene uge og se noget andet end lige det
nærmeste.
Linket har en bunke norske lufthavne med.

http://www.solfaktor.dk/

mvh
Alex Christensen