LMC siesta 420 TF fra 1989
Fra : kim

Dato : 03-11-10 08:43

Har købt den brugt her i aug 2010 , men gasvarmen mangler tænding og
batteribox , nogle der ved hvordan det skal være , har en jeg kan se
det på. bor i faxeladeplads.
alt andet er ok på vognen. min mail er kim ( a ) faxehavn i dk

Fra : Kurt B. Andersen

Dato : 03-11-10 22:26

"kim" <faxelpl@gmail.com> skrev i meddelelsen
[...]

Det er jo lidt svært, når du ikke skriver hvilken ovn det er.
Men hvis man gætter på en truma, så skal du nok helt ned på knæ for at finde
batterikassen. Jeg havde på et tidspunkt en vogn fra 88 med truma ovn, og da
var batterikassen helt nede ved gulvet i venstre side, når man ser ind på
ovnen. Der sidder aa batterier i den, så den er kun ca. 1 cm høj og 5-6 cm
bred og integreret i foden af ovnen.

Kurt