Forsøg med begrænsning til 1 mb.
Fra : Thomas

Dato : 03-11-10 08:16

Hej.

I forbindelse med jeg overvejer at investere i et trådløst modem til min
bærbare computer, så kunne det være interessant at have prøvet på forhånd,
om man kunne leve med de beskedne 1 Mb, som det abonnement jeg har i
kikkerten tilbyder.

Kan jeg derfor på nogen måde prøve at begrænse min download hastighed, her
på min hjemmecomputer, for at føle tempoet og ydeevnen af 1 Mb download?

Mit system er en Windows 7.

Thomas.

Fra : Mcwm

Dato : 03-11-10 09:50

Den 03-11-2010 08:15, Thomas skrev:
> Kan jeg derfor på nogen måde prøve at begrænse min download hastighed,
> her på min hjemmecomputer, for at føle tempoet og ydeevnen af 1 Mb
> download?

Du kan installere NetLimiter 3 Lite og sætte den til den begrænsning du
ønsker.

Læs mere her

http://www.netlimiter.com/featurelistnl3.php

Hent her

http://www.netlimiter.com/download.php

Venligst
Mcwm

Fra : Thomas

Dato : 03-11-10 10:44

Tak for dine links.
Jeg vil kikke på det, og give det et forsøg.

Thomas.

Fra : Mcwm

Dato : 03-11-10 10:59

Den 03-11-2010 10:44, Thomas skrev:
> Tak for dine links.
> Jeg vil kikke på det, og give det et forsøg.
>
> Thomas.

Velbekomme og held og lykke

Venligst
Mcwm