COuld not draw cookies
Fra : Preben Larsen

Dato : 03-11-10 10:05

Hej!
Jeg har lagt et Forum op på serveren og får denne meddelelse:

COuld not draw cookies

Er der nogen der har et bud på, hvad man gør her?

www.houstrup-grundejerforening.dk/index.php

Med venlig hilsen
Preben Larsen

- Pædagogiske tutorials på dansk
- Kom godt i gang med koderne

Fra : Allan Vebel

Dato : 03-11-10 11:01

Preben Larsen skrev:

> www.houstrup-grundejerforening.dk/index.php

Det er ikke mange oplysninger du kommer med.
Vis kilde siger bare:

<title>Houstrup Grundejerforening</title>
<center>
</center>
<center>
COuld not draw cookies

Hvad er det for et forum? Fungerer det lokalt på
din egen maskine?

Du er nødt til at komme med flere oplysninger.

--
Allan Vebel
http://vebel.dk | http://html-faq.dk

Fra : Preben Larsen

Dato : 03-11-10 12:13

Allan Vebel

> Hvad er det for et forum? Fungerer det lokalt på
> din egen maskine?
>
> Du er nødt til at komme med flere oplysninger.

Ja - undskyld de meget sparsomme oplysninger, det er fordi, jeg
ikke rigtig er klar over, hvor problemet ligger.
Der er tale om et forum fra Chipmunk - Chipmunk Forums Version
1.3 - som jeg har forsøgt lagt op på foreningens webserver efter
følgende anvisninger (readme):

To install Chipmunk Forum:
After unzipping the package:
1. Open install.php in notepad, copy and paste the sql structure
into phpmyadmin or sqladmin to create the tables for the forum.
2.Open connect.php and admin/connect.php and put your username,
password, and database name for the mysql connection.
3. Open admin/var.php and edit the settings there to your liking.
4. Now run admin/register.php and register yourself a head admin
name(this is the file in the admin folder, not the register.php
file in the root folder).
5. Go into var and edit $boardpath and set it to your board's
path.
6. Delete admin/register.php and admin/reguser.php
7. Now go to login.php and log in and the link to the admin panel
will appear at the bottom of the page(if you log in with a
non-admin account, this link will not appear).
8. In the admin panel you can create categories, forums, define
ranks and titles, etc.

www.houstrup-grundejerforening.dk/index.html
www.houstrup-grundejerforening.dk/index.php

Jeg har dog ikke kopieret tables fra install.php over i
phpmyadmin - det er jeg lidt usikker på hvordan og hvor disse
skal lægges ind! Jeg har af samme grund heller kunnet registrere
min admin.

Mvh

Fra : Allan Vebel

Dato : 03-11-10 22:13

Preben Larsen skrev:

> [...]
> over i phpmyadmin - det er jeg lidt usikker på
> hvordan og hvor disse skal lægges ind! Jeg har
> af samme grund heller kunnet registrere min

Jamen, du er nødt til at gøre som der står i
vejledningen - og eventuelt læse noget om
det hos din udbyder (webhotellet).

Jeg kan se på de få tags der dog kommer frem
at dit nye forum bruger <center> og <font>.

Sådan noget styres i dag med css, så noget
tyder på at det er et forum med gammeldags
kode du har fundet.

Måske skulle du hellere bruge tid på at finde
noget andet og mere moderne - der også er
nemmere at installere.