UniBlue RegistryBooster hvor god /sikker ~
Fra : Erik Greve

Dato : 02-11-10 20:19

Har kigget lidt på ResistryBooster - det finder jo en masse fejl på min PC -
MEN er de realistiske ( virkelige ) ? Og er programmet værd at anskaffe ??

Venlig hilsen
Erik Greve

Fra : Klaus Ellegaard

Dato : 02-11-10 20:35

"Erik Greve" <eg@erikgreve.dk> writes:

>Har kigget lidt på ResistryBooster - det finder jo en masse fejl på min PC -
>MEN er de realistiske ( virkelige ) ? Og er programmet værd at anskaffe ??

Praktisk talt alle de programmer er humbug, og det er sjældent,
at registry'et i det hele taget har behov for at blive "renset".
Hvis det endelig er nødvendigt, er reinstallation at foretrække.

Hvis man absolut gerne vil have scannet og "tunet" sin pc, har
Microsoft selv en gratis service til det formål:

http://onecare.live.com/site/en-us/center/cleanup.htm

Mvh.
   Klaus.

Fra : Erik Greve

Dato : 03-11-10 20:49

"Klaus Ellegaard" skrev i meddelelsen news:iapp5r$899$1@news.klen.dk...

> [...]

Hvis man absolut gerne vil have scannet og "tunet" sin pc, har
Microsoft selv en gratis service til det formål:

Jeg havde lidt en mistanke om at det hang sådan samme. Nu har jeg brugt
dit forslag og ser så om det 'gør en forskel' - tak for hjælp.
Venlig hilsen
Erik