King's Bounty - Armored princess
Fra : HH Husen

Dato : 30-10-10 20:09

Hej!

Jeg overser sikkert noget der ligger lige for næsen, men som jeg ikke kan
finde. Det drejer sig om at komme væk fra øen Debir. Hertil kræves et kort -
men pokker se til det om jeg kan finde kortet! Hvor finder man det? Har
klaret hele øen Debir, men kan ikke komme væk fra den. Har en båd, men der
er ingen portals så længe jeg ikke har et kort.

Nogen derude der har svaret?

Mvh
hh

Fra : Inter Nette

Dato : 30-10-10 20:55

"HH Husen" <hh.husen@mail.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
> Har klaret hele øen Debir, men kan ikke komme væk fra den. Har en båd, men
> der er ingen portals så længe jeg ikke har et kort.

Kan det her bruges?

http://www.gamebanshee.com/kingsbountyarmoredprincess/walkthrough.php

Mvh. Frank

Fra : HH Husen

Dato : 31-10-10 19:45

Hmmm - jeg prøver!

Tak for linket!

mvh
hh

Fra : HH Husen

Dato : 31-10-10 21:22

Næ, det hjalp heller ikke. Jeg har støvet hele Debir øen igennem og holdt
handsken over alt på kortet, men intet søkort. Og uden søkort kan jeg ikke
komme videre i spillet. Pokkers!

Mvh
hh

Fra : Mikael Schøler