d3dx9_36.dll is missing
Fra : BorreBoy

Dato : 29-10-10 17:45

Hejsa.

Får fejl om subj, når jeg starter Rainbow Six: Las Vegas 2

Jeg kører Win 7 64 bit

Nogen idéer?

Fra : Mikael Schøler

Dato : 29-10-10 17:55

On 29-10-2010 18:45, BorreBoy wrote:
> Hejsa.
>
> Får fejl om subj, når jeg starter Rainbow Six: Las Vegas 2
>
> Jeg kører Win 7 64 bit
>
> Nogen idéer?

lyder som om den vil have directx 9. Havde du mulighed for at installere
det under installation af spillet?

Fra : BorreBoy

Dato : 30-10-10 09:55

Det tror jeg den gjorde første gang, men jeg kører jo DirectX 11...

Fra : Mikael Schøler

Dato : 30-10-10 13:59

Ja men det er ligemeget. Jeg har også før oplevet spil der kræves
directx 9 selvom jeg kører win7 64 bit. Prøv at installere spillet igen
og sig ja til at installere dx9.

Fra : Jan Vestergaard

Dato : 03-11-10 13:49

"BorreBoy" <thomas@xxxborre.in> skrev i meddelelsen
> Får fejl om subj, når jeg starter Rainbow Six: Las Vegas 2

En googling på d3dx9_36.dl giver flere steder at dowsnloade den:

http://www.google.dk/#hl=da&source=hp&biw=1276&bih=593&q=download+d3dx9_36.dl&aq=f&aqi=&aql=&oq=&gs_rfai=&fp=21319e0f0db0e6a4

Men den plejer at ligge til installation sammen med spillet.

Jan

Fra : Mikael Schøler

Dato : 03-11-10 18:11

On 03-11-2010 13:49, Jan Vestergaard wrote:

> [...]
>

> Men den plejer at ligge til installation sammen med spillet.

Og læser man forums så anbefales det at IKKE downloade den og
installere. Det fucker vist bare mere op.