Flybillet - flere destinationer
Fra : Mjav

Dato : 01-11-10 17:04

Er der andre end Travelmarket, hvor man kan søge efter billetter hvor man
f.eks skal fra A-B og så hjem fra C-A ??

Håber det var til at forstå

Fra : MBP

Dato : 01-11-10 19:42

Ja - på sas.dk - jorden rundt - der kan man vælge flere destinationer.

mvh
Michael

Fra : Uffe Kousgaard

Dato : 02-11-10 00:16

"MBP" <mbp@fjern.mobil.dk> wrote in message
> Ja - på sas.dk - jorden rundt - der kan man vælge flere destinationer.

Det kan de fleste enkelte selskaber. Skal du kombinere SAS med f.eks.
British Airways går det dog næppe.

Men jeg mener, at Kilroy Travels har en service tilsvarende Travelmarket på
deres hjemmeside. Og ellers er der jo de egentlige rejsebureauer - det er
deres gebet.

Fra : Niels Hejnfelt

Dato : 02-11-10 07:40

"Mjav" <lochnees@worldonline.dk> skrev i en meddelelse
> Er der andre end Travelmarket, hvor man kan søge efter billetter hvor man
> f.eks skal fra A-B og så hjem fra C-A ??

www.expedia.dk og www.mrjet.dk
Mvh
Niels

Fra : Mjav

Dato : 02-11-10 08:58

"Niels Hejnfelt" <231260@orangenet.dk> skrev i meddelelsen

> "Mjav" <lochnees@worldonline.dk> skrev i en meddelelse
>
> www.expedia.dk og www.mrjet.dk
> Mvh
> Niels

Tak til jer alle...
Tror jeg har fundet billetterne pa Mr Jet

Fra : TL

Dato : 03-11-10 22:14

On Mon, 1 Nov 2010 17:04:13 +0100, in dk.fritid.rejse "Mjav"
<lochnees@worldonline.dk> wrote:

>Er der andre end Travelmarket, hvor man kan søge efter billetter hvor man
>f.eks skal fra A-B og så hjem fra C-A ??
>
>Håber det var til at forstå

Det hedder "open jaw" og kan søges på de flest flyselskabers websider
- typisk som "multiple destinations". Expedia og kayak.com er bedre,
hvis du vil have muligheden for forskellige flyselskaber ud og hjem.