Dele filer fra MS Windows Vista Home Premi~
Fra : JSH [9800]

Dato : 01-11-10 11:30

Hej
Jeg har en pc, som jeg benytter, med MS Windows Vista Home Premium. På denne
har jeg alt mit musik og det vil jeg gerne dele ud, så min datter kan trække
musikken ind til hendes pc - det skal ikke kopieres, da det er mange GB.

Hvordan deler jeg filer ud fra en pc med MS Windows Vista Home Premium?

Jeg har også placeret spørgsmålet på nedenstående sted, hvor der også er
nogle fejlbeskeder/billeder.

Hjælp?

Fra : JSH [9800]

Dato : 01-11-10 11:31

Newsgroups: dk.edb.system.ms-windows
Subject: Starte SERVER
Date: Mon, 1 Nov 2010 10:17:51 +0100

Fra : JSH [9800]

Dato : 03-11-10 13:53

?Har nu lavet en nyinstallation og nu virker det.