Helbred 31 Oktober 2010(kvante koersel)
Fra : Peter Nicolaysen

Dato : 31-10-10 07:05

For foerste gang paa privat plan, fik
Jeg lidt fat igaar!!!(kvante mekanik)

Der har ligget en masse programmering
i vejen, i en del tid har jeg haft vaagnet op om
morgenen og oejet i den side jeg har ligget paa
Har vaeret blodspraengt plus jeg hele tiden, har
Haft en foelelse/fiornemmelse af noget i bihulen!
Jeg har haft laegen til at se derop og bagefter faaet
En anden laeges mening!

Men jeg gaar ud fra at hvis det er saa sidder det hoejt oppe
Og er lavet paa en made som skulle vaere svaer at opdage!

Der er ikke noget blodskudt oeje idag!

Maaden det blev gjoert paa, var at jeg vaagnede op
Igaar morges, satte mig op og ville have det der vaek,
Kom til at taenk paa en udtalelse som Bjoernholt kom med,
Hvoir han paastod at at jeg skulle have/laved en renssnings ritual om
morgenen, og mine evner kun ville virke der!

Det han har forventet, er hoejst sandsynligt at naar jeg sidder
op saa roer noget der er sat ind ikke laengere ved det omraade!!!

Det er jo saa noget der udsender frie radikaler!!!
Og har det siddet i mere end et par maaneder saa
Doer man jo alligevel af cancer eller lignende!!
(ihvertfald skulle cellerne blive ramt pa den maade
Som de fleste frygter, istedet for bare at blive slaaet ihjel)

Jeg har ved et en del lejligheder observeret at jeg stiller
(En tom kop med vand ind i mikroboelge ovnen, og tager kaffe ud)

Ved en anden lejlighed stoid jeg og jonglerede med en lighter
ude i koekkenet, uden at min bevidsthed var med!

Jeg tabte lighteren op paa en eller maade blev jeg overrasket da den
ramte gulvet!! Jeg fandt den aldrig!

Dagen efter fandt jeg en lighter af en anden farve neden under min
opvaskemaskine!!!

Saa jeg ved det kan lade sig goere!!

Det er simpelthen at indentificere hvad det er og fjerne det!
Eller rettere: forklare atomerne de / det er gjort af!
At de istedet for at vaere der hvoer de er, hellere vil vaere i den
naermeste Stjerne med en atomar fusions process
(det har stjerner jo saa da de eller ikke var stjerner, men for at
undgaa problemer med Hollywood)

Det er kvante mekanik: Det er fuldstaendigt muligt for ethvert
Objekt oejeblikkeligt at forsvinde og samtidig med at det forsvinder,
dukke op et hvilket som helst andert sted i universet! Det er bare
ikke saerligt sandsynligt!

Tricket er, at det som jeg enten skubbede til igar morges
Helst skal fjernes for en del aar siden, eller ihvertfald dagen efter
det er sat ind, det samme gaelder alting af samme type
I min krop!!

Eller endnu bedre undgaa at det bliver sat ind!

--
Sane
Peter

Fra : Peter Nicolaysen

Dato : 31-10-10 08:31

On Sun, 31 Oct 2010 07:05:23 +0100, Peter Nicolaysen <pnic@email.dk>
wrote:
> [...]

> det er sat ind, det samme gaelder alting af samme type
> I min krop!!

> Eller endnu bedre undgaa at det bliver sat ind!

Der er sket noget ret "Betydningsfuldt" paa privat plan!
Min personlighed er ved at vaere min egen!
Der er sket en meget markant forbedring forandring!
Paa de sidste 10 minutter! Det er meget maerkbart
Og afslappende!

Fra : Peter Nicolaysen

Dato : 31-10-10 09:36

wrote:
> [...]

> det er sat ind, det samme gaelder alting af samme type
> I min krop!!

> Eller endnu bedre undgaa at det bliver sat ind!

Lidt mere, efter at jeg bemaerkede at min personlighed var begyndt at
blive min egen!

Gik der et par minutter og jeg taenkte hoejt
(privat ingen mig der hoere det)

Noget der ville faa tillyttere til maaske at syntes at jeg er et dumt
svin!

Lidt senere stod jeg i mit vindue og begyndte at smile og syntes
Noget var virkeligt sjovt (uden grund)

(jeg tror det er dumt svin programmerig som ogsaa skal vaek)

Desuden ligger der en beskyldning fra en vanvittig DJ Aevl
som er pure loegn! Og antyder noget forkert med personligheden!

Der blev antydet at jeg havde en personlighed der faar folk
Til at goere vanvittige ting for bagefter at paapege hvor sindsyge de
er i hovedet!

Det passer overhovedet ikke til min personlighed,
Hvis det gjorde saa havde jeg bestemt vaeret medlem af
Det politiske parti DF!

Der ynder at udvaelge folk med en anden hudfarve end min egen,
chikanere dem indtil dde svare igen og derefter paapege
Hvor vanvittige og utaknemmelige de er fordi de ikke finder sig i
konstant chikane paa personligt plan der ville faa den mest haardede
roedstroempe i danmark til at slaa sig selv ihjel fordi hun ikke
kunne slippe vaek fra chikanen efter en uge!!

Maand der stikker nogen et par paa hivedet som de skal,
bliver kaldt voldelige invandre!!! Sindsyge og vanvittige!

Hele den mentalitet, er DF agtig!!

Det eneste det drejer sig om er at faa dem selv til at fremstaa
Som varende bedre end andre!

Jeg er det bare! Og har bevist det!

Det er bare sandheden!

Den hurtigeste hundrede meter loeber i verden,
Er ikke en daarlig person hvis han fortaeller han er den
Hurtigste!!!!!!

Det er bare sandheden!

Jeg kunne aldrig finde paa at skrive eller sige det foer
tortur og programmering!!

Fra : Peter Nicolaysen

Dato : 31-10-10 09:43

wrote:
> [...]

> det er sat ind, det samme gaelder alting af samme type
> I min krop!!

> Eller endnu bedre undgaa at det bliver sat ind!

Efter at have skrevet det med kaffen, har jeg lige taget mig selv i,
at staa og lave "bedrager bevaegelser" foran microboelge ovnen!! To
forskellige kopper med vand og flytten rundt med dem!

Der ligger noget derinnde og rumstere rundt!

Hoejs sandsynligt oensket om art gaa rundt og brug emine evner
incognito!

Og programmering der siger "goer det der er bedst for Bjoernholt"
nemlig at antyde at jeg er fuld af loegn!

Der er ingen andre udover mig saelv tilstede!

Fra : Peter Nicolaysen

Dato : 31-10-10 09:52

wrote:
> [...]

> det er sat ind, det samme gaelder alting af samme type
> I min krop!!

> Eller endnu bedre undgaa at det bliver sat ind!

Har opdaget noget misinformation , fejl-information!
Fra DJ Aevl! "Det er altid Kujonerne der overlever"

Hvilket er usandt da alle ellers ville vaere det!

Jeg har aldrig vaeret en af slagsen det ligger ikke til min
personlighed!

Jeg har paa fornemmelsen at Bjoernholt og resten af
Foraedderne forsoegte at bygge en personlighed som alle
kunne foragte og hade fordi de ikke kunne programmere
mig til at stemme paa menneske hader partiet!

Fra : Peter Nicolaysen

Dato : 31-10-10 11:43

wrote:
> [...]

> det er sat ind, det samme gaelder alting af samme type
> I min krop!!

> Eller endnu bedre undgaa at det bliver sat ind!

Desuden fik jeg i forbifarten bevist at jeg ikke kan have
De opdigtede sygdom Narcisisme!

Jeg har set definitonerne af den efter og
Det er tydeligt at en af Bjoernholt's sindsyge kollegaer
Har siddet og indset at en eller anden succefuld mand
Med en staerk personlighed er en han ikke kan oedelaegge,
Og har hadet det saa meget at han har proevet at goere
det til en sygdom!

Bagefter har de skammet sig saa meget over det at de har proevet at
haegte nogle perversioner paa!

Men med hele Muslimer i Elektriske biler tingene osv.
Er det tydeligt at jeg ikke er en selvcentreret idiot!

Jeg tror faktisk der koerer noget programmering rundt
der kraver at jeg skal fejle noget!

jeg har eferterhaanden bare indset at grunden til at jeg faar
Udbetalt foertids pension er fordi jeg blev udsat for det tortur og
programmering jeg blev udsat for!

Det var trods alt Bjoernholt og Co. Der opsoegte mig!
Og ikke omvendt, da jeg kom hjem fra hospitalet!

De mente aabenbart at jeg var en slags svagelig
fordi jeg havde proevet at aflive mig selv, og de derfor
Kunnne programmere mig til at stemme DF!

Svagelig er jeg saa ikke!

Og har staaet imod programmering ingen andre mennesker
kan!

Det har ikke stoppet dem i at programmere folk til idiot Nazister!

Udover det saa syntes jeg selv at det var en fin loesning
At faa udbetalt foertidspension da jeg kom hjem fra hospitalet!