Andet telekom.
jakjoe 1141
Benjamin... 1084
Beocom 6000 ?
Fra : Erik Jakobsen

Dato : 30-10-10 19:10

Hej.

Hvad skal man gøre, når batteriet i en Beocom 6000 skal skiftes ?.

Jeg har set et sted, at der skal tastes 9#9#9*655 OK, for at få laderen
til at lade det nye batteri helt op.

Er der andet, der skal gøres ?

Fra : Jean

Dato : 02-11-10 23:10

"Erik Jakobsen" skrev:
> Hvad skal man gøre, når batteriet i en Beocom 6000 skal skiftes ?.

Du tager det brugte ud, og sætte det nye i??

> Jeg har set et sted, at der skal tastes 9#9#9*655 OK, for at få laderen
> til at lade det nye batteri helt op.

Det har jeg aldrig hørt om. Hvor har du læst det?

Jeg arbejder i telebranchen, og har skiftet mange batterier på denne
model... generelt holder batterierne i Beocom6000 ofte i mange år.

Mvh Jean.

Fra : Erik Jakobsen

Dato : 03-11-10 08:24

On 02-11-2010 23:09, Jean wrote:

> [...]
>
> Jeg arbejder i telebranchen, og har skiftet mange batterier på denne
> model... generelt holder batterierne i Beocom6000 ofte i mange år.

Ja jeg tager det brugte ud, og sætter det nye i

Jeg fandt det tilfædigt, da jeg faldt over http://forum.beoworld.org
nettet, og så denne kode.

Nu har jeg også fået det bekræftet i en B&O forretning. På papiret, der
er i posen med batteriet står der til slut følgende:

<citat>
Til slut skal base og håndsæt informeres om, at batteriet er blevet
udskiftet. Dette gøres ved at indtaste følgende kode på håndsættet:

9#9#9*655 OK (er knappen i midten af drejehjulet)

</citat>

/Erik

Fra : Jean

Dato : 05-11-10 19:35

Erik skrev:
> [...]
> udskiftet. Dette gøres ved at indtaste følgende kode på håndsættet:
>

> 9#9#9*655 OK (er knappen i midten af drejehjulet)

Tak så lærte jeg noget nyt i dag igen... tak! :)

Mvh Jean.

Fra : cykelsmeden

Dato : 04-11-10 14:49

Den 02-11-2010 23:09, Jean skrev:

> Det har jeg aldrig hørt om. Hvor har du læst det?
>
> Jeg arbejder i telebranchen, og har skiftet mange batterier på denne
> model... generelt holder batterierne i Beocom6000 ofte i mange år.
det er måske derfor du ha skiftet mange?

unskyld, a ku e dy mæ

//finn aka 2uf

Fra : Jean

Dato : 05-11-10 19:36

"cykelsmeden" <news@not2old.dk> skrev i meddelelsen

> det er måske derfor du ha skiftet mange?
>
> unskyld, a ku e dy mæ

Jeg har aldrig fået en klage på et udskiftet batteri, men vil da lige høre
B&O ad... da denne info ikke findes på de batterier vi har/får.

Mvh Jean.

Fra : Erik Jakobsen

Dato : 06-11-10 09:28

On 05-11-2010 19:36, Jean wrote:
> [...]
>
> Jeg har aldrig fået en klage på et udskiftet batteri, men vil da lige
> høre B&O ad... da denne info ikke findes på de batterier vi har/får.

Så får i dem ikke fra B&O.

Fra : Jean

Dato : 10-11-10 19:31

Erik Jakobsen skrev: