minut polenta
Fra : helle

Dato : 28-10-10 04:25

Hej er der nogen der ved, hvor man kan købe minut polenta? Har prøvet
Kvickly, Supebest, Netto og Fakta

Fra : Klaus Alexander Seis~

Dato : 28-10-10 17:50

Helle skrev:

> Hej er der nogen der ved, hvor man kan købe minut polenta?
> Har prøvet Kvickly, Supebest, Netto og Fakta

Irma har det! :)

Mvh,

--
Klaus Alexander Seistrup
http://klaus.seistrup.dk/

Fra : Hanne

Dato : 28-10-10 18:10

> Irma har det! :)
>
> Mvh,
>
> --
> Klaus Alexander Seistrup
> http://klaus.seistrup.dk/

Og hvis man bor i Jylland, hvor finder man det så?

mvh
Hanne

Fra : Klaus Alexander Seis~

Dato : 28-10-10 18:32

Hanne skrev:

> Og hvis man bor i Jylland, hvor finder man det så?

I Irma i Ã…lborg eller Ã…rhus? <dukker sig>

Eller på nettet?

Fx http://shop.gaardbutikkendirekte.dk/product.asp?product=2499
(i parentes skal det nævnes at jeg kun har prøvet minutpolentaen
fra Irma, så jeg ved ikke hvordan produktet fra Gårdbutikken er).

Mvh,

--
Klaus Alexander Seistrup
http://klaus.seistrup.dk/

Fra : Hanne

Dato : 28-10-10 20:36

> [...]
> (i parentes skal det nævnes at jeg kun har prøvet minutpolentaen
> fra Irma, så jeg ved ikke hvordan produktet fra Gårdbutikken er).

OK tak - troede faktisk ikke der var en Irma i Aalborg. Det må prøves næste
gang jeg er på de kanter!

mvh
Hanne

Fra : Klaus Alexander Seis~

Dato : 28-10-10 21:01

Hanne skrev:

> OK tak - troede faktisk ikke der var en Irma i Aalborg.

· http://www.irma.dk/includefiles/MODULER/CCMS/show_page.asp?iMappeID=486&sSideNavn=Din+Irma

Thulebakken 42, Hasseris.

Mvh,

--
Klaus Alexander Seistrup
http://klaus.seistrup.dk/

Fra : Niels Jørgen Kruse

Dato : 29-10-10 08:42

Desuden er der <http://www.irmatorvet.dk/>.

Fra : Klaus Alexander Seis~

Dato : 29-10-10 14:20

Niels Jørgen Kruse skrev:

> Desuden er der <http://www.irmatorvet.dk/>.

Kan du finde minutpolenta dér? Jeg forsøgte inden jeg svarede på det
oprindelige indlæg, men fandt det ikke…

Mvh,

--
Klaus Alexander Seistrup
http://klaus.seistrup.dk/

Fra : Niels Jørgen Kruse

Dato : 29-10-10 15:08

Klaus Alexander Seistrup <klaus@seistrup.dk> wrote:

> Kan du finde minutpolenta dér? Jeg forsøgte inden jeg svarede på det
> oprindelige indlæg, men fandt det ikke…

Det prøvede jeg ikke, men det er vel heller ikke sikkert at man kan
finde denne vare i en tilfældig Irma butik.

Fra : Klaus Alexander Seis~

Dato : 29-10-10 20:01

Niels Jørgen Kruse skrev:

> Det prøvede jeg ikke, men det er vel heller ikke sikkert at man kan
> finde denne vare i en tilfældig Irma butik.

Det er korrekt, men jeg har fundet minutpolenta i de irmaer jeg normalt
kommer i.

Jeg har spurgt Irmatorvets kundeservice om der er en grund til at man
ikke kan købe minutpolenta over nettet. Der er der angiveligt ikke.
Mit spørgsmål er videregivet til indkøberen, så måske kan polentasultne
jyder snart købe minutpolenta på Irmatorvet.

Mvh,

--
Klaus Alexander Seistrup
http://klaus.seistrup.dk/