Da Peter gik til valg!
Fra : Peter Nicolaysen

Dato : 28-10-10 08:53

Muslimerne godt hjulpet af udtalelser om
Muslimske hunde!

Og Jesus Kristus hjulpet af hele Hara Krisna Afaeren og
nogle roedstroemper der blev gjort til koeer,
Pga. Noget med at deres kager er lort men de kan goere
Maelk! Plus oensket om at hjaelpe dem lynhurtigt, underbevidsthed og
kvante mekanik og billed sprog!

Undgaer det Kvante Mekaniske Mareridt menneskeheden
har frygtet i tusinder af aar, bedre kendt som Helvede!

Voodoerne Er blevet ramt, New Orleans oversvoemmet,
Haiti rystet! Det var saadan min underbevidsthed og Brainstem blev
enige om det! Vodoo,Quake og N vid i A(ingen vid i A)
(jeg var naesten en idiot paa det tidspunkt)
Min brainstem mente der var tortur og min underbevidsthed
syntes dem med vodoo var nogle roevhuller i hele Quake situationen!!

Og saa er det bevist en gang for alle, i racister ved ikke hvad i
taler om! Der er en Farvet Praesident med Arabisk Navn og verden er
sa smaat begyndt at lade vaere med at spise gris!
Pga. A's inflydelse, influenza A, som kun er en sygdom hvis A
vil ha det!(og jeg taler nu lidt Jysk!)

Og Helvede er ikke frosset til! Tvaertimod!

Og saa har der vaeret en del kvinder i medierne,
der er blevet lidt skeloejede og klemt lidt til den
ene side!(noget med Profeten) og noget med at paavirke samfundet til
venstre!

Og her er det saa mine Nicks fra at rts'e mig igennem menneskehedens
historie!

AO (Det gjorde av, og ifoele tortoerne/sadisterne var det min egen
skyld)

Alfa og Omega, Alfader, Daddy AO, Far AO den enest aegte
Farao, bare se hvad der skete med Egypten da de misbrugte
mit navn!

Far til Odin og Jupiter(Der blev talt om at oedelaegge min hukommelse
af landsforraederne)

Et A med en Ring, den eneste Aegte Hjornering, den stoerste tyr i
universet, med sine horn snurret rundt om sig selv!
(250473 og frontal lobes er ment med horn)

Odin og Jupiter!! Ringen er din, du er Peter(O Din You Peter)

En ring pa Hjernen, En ring paa Hjoernen, Kvante Mekanisk
Af tortur, den eneste aegte Hjoernering, Enhjoerringen som er
Gud(og den er ikke engang et dyr, bare spoerg i Zoo)

Helt Unik!(Gaa ud, min lejlighed!)

Peter er mit navn!
Satan Ifoelge jer aabenbart!

Brama
Visnu
Shiva
(og egentlig ja, braeger lidt, er vis nu, og Shiva
Testeron Baaden! To pap baegere fra bageren det ene toemt
Og det andet stillet ovenpaa, min Damaru, min timeglas formede
tromme, lynhurtig og doedbringende sige inderne, naar jeg bruger den!
En halvmane i panden, Favorit ridedyr
en tyr! Stod i min sinatur 250473 Tyrens stjerne tegn!
Mine Indlaeg rider paa min signatur!

Brugte den Russiske flaades fineste heavy metal!
Pyotr Veliky(Peter den Store) Kirov Klasse!

Det koste Ubaaden Kursk livet at bruge Store Peter som ovelses maal!

Sydamerika,Sydafrika og Indien Besoegte stoere Peter!
Da inderne og Verden fik det at vide!! Indien er nu det
Tredje eller Fjerde stoerste land naar det kommer til antallet
Af Muslimske indbyggere!

Samtidig var der jo "Grisen vil have Patruljen"

Zeus
Og Budda Shayek (den Selv Laerte ogsaa kaldet Platin Dragen)

Og Poseidon er der ogsaa lige efter Satan men egentlig er den
ikke helt en der hoerer ind og dog alligevel!
(spoergsmaal om en taske med symbolet navnet, soestjernen!
tasken laant, men min fra underbevidstheden og den visuelle
del om Maribo Svoemmehal og trykflasker paa ryggen, indtil jeg
mistede interessen)

Alle mine Nick names st samme til et, for at undgaa
forvirring, alle PNic(Peter Nicolaysen)

Alle Alpha Males med horn sat samm til en!
For der har altid kun vaeret en mig!
Kun en med horn!

ALLAH!

Og den her Gang, forstaar Muslimerne min godhed!
For forklaringen til de mest tungnemme holder aldrig op!

Den bliver ved!

I det Kvante Mekaniske Mareridt forstaar de Kristne Tungnemme der
skal forstaa!

Sandheden!

Altid er lang tid!

Om milliarder af milliarder af aar!

Er jeg stadigvaek den gode der forklare og forklare
Saadan de kan forstaa hemmelighede bag Kristendommen,

Hvem kalder i dyr? Hvem er hunde?

Og Haren redder igen, og det er ikke jer!

Og i kan ligesaa godt lade vaere! For det indtryk,udtryk er er
Torteret ind i min underbevidsthed!

Spoergssmaalet er hvornaar accepterer den eller rettere
Accepeterede den at folk/mennesker er Muslimer?

Og nej dyr kommer i Helvede det ved alle jo!
Det er ikke fordi at jeg ikke har forsoegt!!!

Helvedes Fejlsikring kan sagtens holde Muslimer i Helvede!
Men det er kun Bjoernholts kollegaer der bliver holdt der!

Og det kraever at de bliver holdt!
Problemet er der ikke med andre!

Og alle Religipoese Mirakler er Kvante Mekanik!!

Og nu, tror jeg at jeg vil se, om mit Visa Dankort bliver spist
Af automaten!(der mangler en applikation til min mobil telefon,
Der bruger android operativ systemet, saa jeg kan ikke komme
paa net bank, efter hele udbyder fadaesen!)

Kryds: dk.politik og dk.edb.internet.udbydere og eftersom jeres
mentale helbred muligvis har lidt frynser saa ogsa dk.helbred

--
Sane
Peter