Sidebar lægger sig over content i lille vi~
Fra : Katja L. Søborg

Dato : 27-10-10 13:19

Hej
Jeg/min veninde har et problem med et tema til hendes wordpress.
Problemet er at når man gør vinduet mindre så lægger sidebaren
sig ind oven på content delen...

Har prøvet at ændre en del ting men kan ikke finde ud af hvorfor
den gør det

Siden er http://www.camillamie.dk og her er stylesheetet:
http://camillamie.dk/wp-content/themes/birdsite/style.css

- Pædagogiske tutorials på dansk
- Kom godt i gang med koderne

Fra : Jørgen Farum Jensen

Dato : 27-10-10 16:22

Den 27-10-2010 14:18, Katja L. Søborg skrev:
> [...]
> sig ind oven på content delen...
>
> Har prøvet at ændre en del ting men kan ikke finde ud af hvorfor

Summen af elementernes bredde er større end den
plads, der er afsat til det.

Min monitor er ikke stor nok til at vise det, som
det er tænkt - der er overlap selv i et 1280 pixel bredt
browservindue.

Chris Pedericks Web Developer Toolbar til
Firefox viser straks, hvor den slags ting går galt.

Jørgen Farum Jensen
..