Helbred 26 Oktober 2010
Fra : Peter Nicolaysen

Dato : 26-10-10 06:46

Efter de sidste 12 aar godt!

Men oekonomisk doed, hvilket jeg egentlig
Ikke kan vaere mine medmennesker bekendt!

Hele foremaalet med helvedes fejlsikring, var saadan at jeg
Ikke blev torteret til at lukke folk ud af helvede, mens jeg
var programmeret til ikke at maatte forsvare mig!

Den med Tortur Oekonomien, kom fra sidemn og blev sat
fast derinde uden at jeg taenkte saa meget over det!

Det var Helvedes fejlsaikrings version af en stabil valuta
Hvor istedet for aedlemetaller og andre vaerdifulde ting
Som bakker en valuta og giver vaerdi, saa kunne det der
Giver valutaen vaerdi istedet vaere en stor bunke
"ikke blive torteret ihjel offentligt" som nok er det mest
vaerdifulde for mennesker, bakke en valuta op!

--
Sane
Peter

Fra : Peter Nicolaysen

Dato : 26-10-10 07:09

On Tue, 26 Oct 2010 07:46:15 +0200, Peter Nicolaysen <pnic@email.dk>
wrote:
> [...]

> "ikke blive torteret ihjel offentligt" som nok er det mest
> vaerdifulde for mennesker, bakke en valuta op!

Det er stadigvaek ikke lykkedes at goere mig til:
En Nazist,Alkoholiker,pillemisbruger,perverser
(og uanset Bjoernholt og andres paastande, saa er
Sadisme en perversion! Det goer skade paa afkommets overlevelses
chancer hvis den ene foraeldre goer skade paa
den anden)

Det er heller ikke lykkedes at goer mig til en forbryder
(udover de har formaaet at faa mig til at pastaa at jeg er
En forbryder, for at redde en persons liv)

Alt hvad jeg foretager mig og har foretaget mig med kvante mekanik,
er fuldstaendigt lovligt!(religioese mirakler)

*jeg er lidt i tvivl om, hvorvidt jeg villem have foretaget mig
Det med TDC's selector box/Sagem Funcard og Funprom
Uden at have vaeret programmeret!
Det havde jeg, situationen var den at jeg bare bare ville
Bryde viaacces og legede med de programmer andre havde stillet til
raadighed i en dags tid eller en maaned!
(bare for at se om det kunne lade sig goere!)

Der var ikke rigtig noget snyderi!

Fra : Peter Nicolaysen

Dato : 26-10-10 07:13

wrote:
> [...]

> "ikke blive torteret ihjel offentligt" som nok er det mest
> vaerdifulde for mennesker, bakke en valuta op!

Opdatering til det med selector boksen
(1999-2002, deromkring) viaaccess funcard og funprom!
Der var jo saa heller ikke nogen der brokkede sig over det!

Fra : Peter Nicolaysen

Dato : 26-10-10 07:17

wrote:
> [...]

> "ikke blive torteret ihjel offentligt" som nok er det mest
> vaerdifulde for mennesker, bakke en valuta op!

En lille tilfoejelse: Copyright lovgivningen er jo saa blasfemi!