Indenrigspoltik i DF Danmark!
Fra : Peter Nicolaysen

Dato : 26-10-10 06:14

Aspartam i min nye flue faelde!
Ugiftigt vaeske i en beholder som tiltraekker
fluerne!

DF og Bjoernholt's mordere har haeldt Aspartam
Ind i den som flyder rundt ovenpaa
(hoejst sandsynligt for at proeve at faa mig til at fremstaa
Som en vanvittig nar jeg fortaeller om det, jeg overvejer at
Poste et billede og linke til det!
(men jeg gaar ud fra at i godt kan visuallisere det)

Egentlig ret sigende om landet som helhed!
(isaer hvis det viser sig at vaere miltbrand)

dk.politik-dk.helbred

--
Sane
Peter

Fra : Peter Nicolaysen

Dato : 26-10-10 08:36

On Tue, 26 Oct 2010 07:13:38 +0200, Peter Nicolaysen <pnic@email.dk>
wrote:
> [...]

> (men jeg gaar ud fra at i godt kan visuallisere det)

> Egentlig ret sigende om landet som helhed!
> (isaer hvis det viser sig at vaere miltbrand)

Har lige indset at grunden til Aspartam i min
Fluefaelde, er saa at fluerne ikke drukner i den!

Der har vaeret en af Karsten Bjoernholts sindsyge
Imorge mens jeg var hois bageren en times inden jeg var
I kiosken, jeg var nede og koebe kaffe! Betalte kontant for foerste
gang i lang tid!

Eftersom at Bjoernholt og DJ Aevl syntes at det var morsomt
at faa mig til at sige,
Under programmeringen og torturen(emdr, signaler til brainstem, og
smerten er aagte bare signalerne er der!
Det er ligegyldigt om signalerne er sendt fra en nervecelle
Eller hjernen selv, naar de bliver modtaget samme sted)
Der gjorde mig kvante mekanisk aktiv(se skeloejede mennesker
I fjernsynet, jordskaelv paa Haiti osv.)
Quantum Entangelment i aktion!!!

Hvor kom jeg frac naa ja eftersom at DF' s sociopater og
Psykopater syntes at det var morsomt at faa mig til at
Sidde og sige at "jeg vil kneppe kvinder med en hund"
Og bagefter sende tortur videoen ind til sjove hjemmevideoer

Fordi at hvis de ikke kan programmere mig pro DF(fordi det
Er fuldstaendigt uforligneligt med min personlighed, boet i sverige
som spaedbarn og paavirkning fra Carlo Gregersen)

Saa er jeg aabenbart saadan en som vil have kvinder kneppet
Af Muslimske "Hunde" gaar jeg ud fra at de sindsyge som de bruger har
praecis den perversion!
Da det vil vaere mere oedelaeggende for mig naar det bliver opdaget!!!

Det vil sige de bruger Hunde Kneppende Vanvittige
Til haelde aspartam i min fluefaelde!!!!!!!!!
(hvor vanvittigt det end lyder, og har gjort det i 12 aar, odelagt
min bolig, mens jeg har vaeret uvaagen og programmeret til
ikke at kunne forsvare mig selv!)

Uansert hvad, saa har jeg vaeret coelibat siden jeg var 19 aar gammel
bortset fra at jeg voldtaget af to maend og tre kvinder under
torturen, jeg tror ikke jeg har vaeret udsat for perverserier mens
jeg uvaagen i mellem tiden!!

Men hvem ved!!!!

Det er ikke det jeg forventede da jeg gik med til at proeve noget
Emdr fordi jeg var deprimeret i 1998! Noget jeg aldrig var gaaet med
til, hvis at jeg havde det mindste at skjule!!!!!!
Det eneste jeg bad om var: at jeg ikke blev udspurgt om en anden
person da jeg havde viden om den person som jeg ikke ville have
ud!!!!

Uanset hvad, saa har mine handlinger bevist, at til enhver tid
Saa jeg handlet korrekt!!!

Altid torturen er Aegte og selvforstaerknende
(og det er ren kvante mekanik)

Og eftersom jeg er ved at vaegne op, saa er personen der
Bliver brugt nu til at begaa indbrud og vandalisme i min
Bolig, den person de agte skyldige vil have faar skylden!

Maaske Er det en der ikke har betalt? Eller er for grim!
(hvilket jo saa forklare en del!)