Rollover link
Fra : Jakob Jakobsen

Dato : 24-10-10 16:12

Er der en der kan hjælpe med et eksempel på et tekstlink der skifter farve
og understreges når musen peger..
Så jeg er fri for at bruge rollover image.
Jakob

Fra : Kerim Ellentoft

Dato : 24-10-10 16:49

"Jakob Jakobsen" <webmaster@bondar.dk> skrev :

>Er der en der kan hjælpe med et eksempel på et tekstlink der skifter farve
>og understreges når musen peger..

I din css:

a {text-decoration: none}
a:hover {text-decoration: underline; color: red}
--
Kerim
http://www.facebook.com/Khilafah.nu.Kerim.Ellentoft

Fra : Allan Vebel

Dato : 27-10-10 12:45

Jakob Jakobsen skrev:

> eksempel på et tekstlink der skifter farve og
> understreges når musen peger..

Vær blot opmærksom på at Kerims eksempel
ikke kan bruges på <map>, som du bruger til
menuen.

--
Allan Vebel
http://vebel.dk | http://html-faq.dk

Fra : Allan Vebel

Dato : 27-10-10 22:22

Jakob Jakobsen skrev:

> Er der en der kan hjælpe

Jakob, havde du været lidt mere aktiv, var
der sikkert også en der kunne hjælpe dig af
med dette umådeholdne forbrug at tableceller,
se:

http://html-faq.dk/test/olga.png

Du bruger en tabelcelle til hver linje, og der er
flere tomme tabelceller end der er tekst.

Det kan laves meget mere elegant - helt uden
tabeller.