Udstyr til salg
Fra : Mads Madsen

Dato : 22-10-10 22:39

Jeg håber det stadig er ok at annoncere med brugt udstyr her på gruppen.
Jeg har ikke dykket i et stykke tid og sælger derfor det hele.

Det er ikke brugt meget, men har ligget stille i nogle år.
Nedenfor er der en liste og billeder kan ses på:

http://www.flickr.com/photos/25324278@N02/sets/72157625094783339/

Jeg kan kontaktes på mail post@madsmadsen.dk eller telefon 9955 2584

Mvh. Mads.

Våddragt, Mares 5 mm heldragt, damestr. 4. (170 cm) – 1000 kr.
Våddragt, Seaman Sub heldragt, herrestr. 52 (174 cm) – 1000 kr.
Våddragt, ældre, passende til mand på ca 170-174 cm – 300 kr.
Vådstøvler, Seapro str. 39. - 150 kr.
Vådstøvler, Waterproof str. M - 150 kr.
Vådhandsker, 5finger, Mero str. S – 150 kr.
Vådhandsker, 5finger, Waterproof str. M – 150 kr.
Vådhandsker, 3finger, Mares str. M – 150 kr.
Vådhandsker, 3finger, Mares str. S – 150 kr.
Hætte,5mm Mares str 4 – 100 kr.
Hætte, kraftig, Mero str. M, 2 stk. 100 kr/stk.
Dykkerbøje, Technisub – 50 kr.
Blybælter, 2 stk. m. div. ucoated bly – 100 kr/stk.
Svømmefinner, Mares Plana Avanti Quattro str. Regular – 200 kr.
Svømmefinner, Cressi Frog str. S-M – 150 kr.
Svømmefinner, Scubapro Jetfin XL, inkl. Springstraps – 600 kr.
Svømmefinner, Gummifinner str. L inkl. Springstraps – 250 kr.
Kasse med diverse reservedele – Regulatorslanger, regulatorkoblinger,
karabinhager, reservedele til apeks regulatorer, o2 analysator,
tørdragtsmanchetter og meget andet. - 300 kr.
Masker, 2 stk Cressi, 1 Mares Liricia, 1 noname uden ramme – pr. stk.
150 kr.
Snorkel – 50 kr.
Standarttabel, DSF – 50 kr.
Linehjul, Tom-reel, 2 stk. delrin og rustfrit stål, 50m. – 200 kr/stk.
Wetnotes, 2 stk. undervandsnotesbog - 75 kr/stk.
Dekobøje, 2 stk. Aquatek ca. 1,5 m – 150 kr/stk.
Linerulle, delrin ca. 25 m. – 100 kr.
Tørhandsker, system til montering på latexmanchetter uden lim, med mange
ekstra handsker, 200 kr.
Computer – 2 stk. Suunto Vyper – 1000 kr/stk.
Kompas – 2 stk. Suunto – 200 kr/stk.
Bagplade – 2 stk. dk.techgear inkl. harness og kniv – 800 kr/stk
Vinge til enkeltflaske – 2 stk. Halcyon med indbygget
enkeltflaskeadaptor – 900 kr/stk.
Vinge for dobbeltsæt – Halcyon – 1000 kr.
Flaske 15L – dobbeltventil, skal trykprøves - 900 kr.
Flaske 15L – skal trykprøves – 800 kr.
Flaskesæt 2x10L – Tunge 235 bars, Tortec, med spændebånd og ventiler med
isolationsmanifold, skal trykprøves – 2000 kr.
Flaske 7L – stål med ventil til bøjle, skal trykprøves – 200 kr.
Regulatorsæt – Apeks TX100 førstetrin m. TX50 og TX40 andettrin,
Aqualung messingmanometer, slanger til DIR enkeltflaskesetup, trænger
sikkert til service – 1500 kr.
Regulatorsæt – 2 Apeks DS4 førstetrin m. TX50 og TX40 andettrin,
Aqualung messingmanometer, slanger til DIR dobbeltflaskesetup, trænger
sikkert til service – 2200 kr.
Taske – stor, Fish &Friends – 200 kr.
Inderdragt, 2 stk. Aquatek 100g, str. M, skal have nye lynlåse, 100kr/stk.
Inderdragt – Weezle Extreme+ str. M – 800 kr.
Tørdragt, Aquion trilaminat – passer til person på ca 172-175 cm –
pålimede hjemmelavede lommer, skal gennemgås – 400 kr.
Tørdragt, Aquion trilaminat – passer til person på ca 168 cm – skal have
ny lynlås, pålimede hjemmelavede lommer, skal gennemgås – 300 kr.

Fra : flemming.pless@gmail~

Dato : 23-10-10 02:51

Jeg kunne tænke mig at købe følgende:
1. stk Linehjul, Tom-reel,delrin og rustfrit stål, 50m.
1. stk. Kompas Suunto
1. stk Vinge til enkeltflaske – Halcyon med indbygget
enkeltflaskeadaptor

Jeg vil byde dig ialt kr. 1100.

I så fald du vil sælge til mig, hvor bor du så - og, eller, kan du
arrangere forsendelse mod betaling?

Mange hilsner

Flemming Pless
flemming@pless.com

Fra : HKN

Dato : 25-10-10 07:46

Hvor i landet?

Fra : Mads Madsen

Dato : 25-10-10 16:35

Den 25-10-2010 08:46, HKN skrev:
> Hvor i landet?

Ja, det er jo en klassisk forglemmelse. Jeg bor i Herfølge, men kan godt
tage nogle ting med til København, til afhentning i Sydhavnen i kontortid.

Mvh. Mads