Net1 ...Døende som net operatør
Fra : blueocean

Dato : 21-10-10 00:36

Hey
Læste lige 2 artikler om Net1 (ICE), og Dancell som begge slås om
frekvenser for bredbånd i NMT området.

Læs selv.

http://crn.dk/nyheder/Frekvensauktion-truer-internet-til-udkanten-1.374931.html

http://www.comon.dk/nyheder/Danskere-skaber-bredband-til-de-syv-verdenshave-1.365336.html

SÅ måske man skulle overveje sit abonnemnet.

Det bliver intererssant at følge med i.

Gert

Fra : Bjarke@Escape

Dato : 21-10-10 08:31

Spændende. Både positivt og negativt. Det er jo fint, at der kommer nye
aktører, der vil skabe maritime langtrækkende løsninger. Selvom det måske
truer ICE. Måske er den nye udbyder bedre ?

Bjarke

Fra : HKN

Dato : 21-10-10 08:40

"Bjarke@Escape" <maxi999.escape-krølleA-gmail.com> wrote in message
> Spændende. Både positivt og negativt. Det er jo fint, at der kommer nye
> aktører, der vil skabe maritime langtrækkende løsninger. Selvom det måske
> truer ICE. Måske er den nye udbyder bedre ?

Og forhåbentlig billigere!!

-Henrik

Fra : Ukendt

Dato : 22-10-10 01:33

Tankevækkende, at direktøren for det nye Dancell er den samme person,
som var direktør for ice.net, da de lå i Brøndby ... ... Men noget
tyder på, at de har et andet forretningskoncept = det professionelle
marked og mere fokuseret - rent geografisk ... Vi får se.

Som tidligere nævnt var jeg i år godt tilfreds med en
internetopkoblingen i båden imellem Helsingør og Stockholm med ny
Procom-antenne og ice.nets (- net1's ...?) router.

Flemming Torp

Fra : Unique

Dato : 08-11-10 19:05

Spm er så lige hvem var det nu der døde ?
Trist kun 56 år
http://crn.dk/nyheder/Doedsfald-skaber-tvivl-om-teleprojekt-1.375214.html
http://www.comon.dk/nyheder/Doed-direktoer-skaber-tvivl-om-teleprojekt-1.375050.html

/cbn

Fra : blueocean

Dato : 09-11-10 11:30

On 8 Nov., 19:04, "Unique" <uni...@diva35.com> wrote:
> [...]
>
> http://www.comon.dk/nyheder/Danskere-skaber-bredband-til-de-syv-verde...
>
> SÅ måske man skulle overveje sit abonnemnet.

Tja...... Det bliver det spændende at følge.............

Gert