32mm pp rør uden muffe
Fra : Erik BH

Dato : 20-10-10 13:54

hej,

jeg har et 32mm pp rør stikkende op af gulvet i bryggerset. I dag
hænger vaskemaskinen i røret, hvilket fungerer fint.

Jeg skal til at montere et ventilationsanlæg på loftet over og vil
føre slangen fra kondensafløbet ned i en kabelbakke og så ned i samme
32mm rør.

Det er der bare ikke plads til lige nu og den oplagte løsning var at
montere et grenrør, men da røret er savet af under muffen kan det ikke
lade sig gøre (tror jeg da ikke?).

Hvad gør jeg så?

--
vh, Erik BH

Fra : Bent Fer

Dato : 20-10-10 21:04

Den 20-10-2010 21:54, Erik BH skrev:
> [...]
>
> Det er der bare ikke plads til lige nu og den oplagte løsning var at
> montere et grenrør, men da røret er savet af under muffen kan det ikke

Hej
Du køber en dobbeltmuffe så er den klaret

Fra : Klaus G.

Dato : 21-10-10 15:42

> Du køber en dobbeltmuffe så er den klaret
Det er jo et oplagt svar, men jeg tænker at røret måske er skåret over så
langt nede ved gulvet at der ikke er plads til en samle/skydemuffe? :)

--
Klaus G.

Fra : Erik BH

Dato : 23-10-10 02:44

hej Klaus og Bent,

tak for svar.

er det tæt? .. selvom det ikke er en katastrofe vil det da være rart
at have vandet hvor man havde tiltænkt det.

> Det er jo et oplagt svar, men jeg tænker at røret måske er skåret over så
> langt nede ved gulvet at der ikke er plads til en samle/skydemuffe? :)

næsten den er skåret lige ved den eneste rørholder :-/.

--
vh, Erik BH

Fra : S.B.

Dato : 23-10-10 18:54

"Erik BH" <erik.boersting@gmail.com> skrev i en meddelelse
hej Klaus og Bent,

tak for svar.

> [...]

> langt nede ved gulvet at der ikke er plads til en samle/skydemuffe? :)

næsten den er skåret lige ved den eneste rørholder :-/.

Rørholderen kan vel flyttes ned?
og så sætte en muffe på.

Søren